Underwater Combat

Όταν οι παίκτες καταδιώκουν τα Sahuagin που υποχωρούν πίσω στα σπίτια τους κάτω από τη θάλασσα, παλεύουν καρχαρίες σε αρχαία ναυάγια, ή βρίσκονται σε ένα πλημμυρισμένο δωμάτιο, τότε πρέπει να πολεμήσουν σε ένα απαιτητικό περιβάλλον. Κάτω απ’ το νερό ισχύουν οι εξής κανόνες:

Όταν κάνει ένα χτύπημα με όπλο κοντινής απόστασης (melee weapon attack), ένα πλάσμα που δεν έχει swimming speed, (είτε από φυσικού του είτε μέσω μαγείας) έχει μειονέκτημα (disadvantage) στην επίθεση του εκτός και αν το όπλο είναι dagger, javelin, shortsword, spear ή trident.

Αν κάνει επίθεση με όπλο εξ αποστάσεως (ranged weapon attack) τότε αυτόματα αστοχεί αν ο στόχος είναι εκτός του φυσιολογικού βεληνεκούς του όπλου. Ακόμα και εντός του φυσιολογικού βεληνεκούς η ζαριά επίθεσης έχει μειονέκτημα (disadvantage), εκτός και αν το όπλο είναι crossbow, net ή ένα όπλο με την ιδιότητα thrown, όπως ένα javelin (συμπεριλαμβανομένων των spear, trident και dart). Πλάσματα και αντικείμενα πλήρως βυθισμένα στο νερό έχουν αντοχή (resistance) σε επιθέσεις φωτιάς.

 

” Το κείμενο στην ελληνική κοινότητα προσέφερε ο Κωνσταντίνος Δανιήλ “