Είναι κοινή αλήθεια ότι το D&D δεν είναι κάτι παραπάνω από τις στιγμές που δημιουργείς και μοιράζεσαι με την παρέα σου τα βροχερά παρασκευόβραδα. Όταν πέντε-έξι τυχοδιώκτες γίνονται ανέλπιστα -ή και όχι- ήρωες σε ένα ταξίδι φαντασίας. Τι γίνεται όμως όταν ένας από την παρέα αποφασίσει ότι ήρθε η ώρα για ανατροπές;
Ο ίδιος ο Arkhan πιστεύει ότι η κλοπή του χεριού του Vecna, έγινε για αλτρουιστικό σκοπό καθώς στόχος του είναι να ελευθερώσει την αυτοκράτειρα του, Tiamat, και να φέρει την ισορροπία στο σύμπαν.
Βλέποντας την απλοϊκότητα των σχεδίων του Arkhan συνειδητοποιεί κάνεις ότι δεν χρειάζεται παρά ένα ξεκάθαρος στόχος και λίγο χρόνος σκέψης ως προς το πως θα φτάσει ο χαρακτήρας εκεί για να ταράξει κάνεις τα νερά του δικού του campaign και να γράψει το όνομά του στις σελίδες της ιστορίας του D&D.
Τέλος αξίζει να σημειωθεί ότι τέτοιες στιγμές αν και δεν είναι για όλους τους παίχτες ή όλα τα τραπέζια, είναι αυτές που πραγματικά δένουν τις παρέες και κάνουν τους χαρακτήρες του καθενός από χλιαρά, άβγαλτα χωριατόπουλα σε δοκιμασμένους βετεράνους και θρύλους.