Feats

Ένα feat αντιπροσωπεύει ένα ταλέντο ή ένα πεδίο εμπειρίας που δίνει σε έναν χαρακτήρα ιδιαίτερες ικανότητες. Ενσωματώνει την εκπαίδευση, την εμπειρία και τις ικανότητες πέρα ​​από αυτό που προσφέρει μια κλάση (class).


Σε ορισμένα επίπεδα, η κλάση που έχετε επιλέξει, σας δίνει τη δυνατότητα να κάνετε “Ability Score Improvement”. Χρησιμοποιώντας τον προαιρετικό κανόνα των feats, μπορείτε να παραιτηθείτε από τη λήψη αυτής της δυνατότητας για να πάρετε ένα feat της επιλογής σας. Μπορείτε να πάρετε κάποιο συγκεκριμένο feat μόνο μία φορά, εκτός αν η περιγραφή του εξηγεί διαφορετικά.
Πρέπει να πληρείται οποιαδήποτε προϋπόθεση ορίζεται σε ένα feat ώστε να το πάρετε. Εάν χάσετε ποτέ την προϋπόθεση για να έχετε αυτό το feat, χάνετε την δυνατότητα να το χρησιμοποιείτε μέχρι να επανακτήσετε την προϋπόθεση. Για παράδειγμα, το feat Grappler έχει σαν απαίτηση να έχετε Strength (Δύναμη) ίση με 13 ή μεγαλύτερη. Εάν η δύναμή σας μειωθεί κάτω από το 13 με κάποιο τρόπο – ίσως από κάποια κατάρα που κάνει τον χαρακτήρα σας να χάνει δύναμη – δεν μπορείτε να επωφεληθείτε από το feat του Grappler μέχρι να αποκατασταθεί η δύναμή σας.

Grappler

Prerequisite (Προαπαιτούμενο): Strength 13 ή υψηλότερη
Έχετε αναπτύξει τις δεξιότητες που είναι απαραίτητες για να αντέξετε σε πολεμικές λαβές, ιδιαίτερα σώμα με σώμα. Αποκτάτε τα ακόλουθα πλεονεκτήματα:

  • Έχετε πλεονέκτημα σε attack rolls ενάντια σε ένα πλάσμα με το οποίο παλεύετε σώμα με σώμα, χωρίς όπλα στα πλαίσια της πάλης “grappling” (Είδος πάλης που βασίζεται στις λαβές και στο βάρος του σώματος).
  • Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το action σας για να προσπαθήσετε να καθηλώσετε ένα πλάσμα που έχετε κάνει grapple. Για να το καταφέρετε αυτό, κάντε ακόμα ένα grapple check. Εάν είναι επιτυχές τότε ο χαρακτήρας σας και το πλάσμα είναι μαζί καθηλωμένοι μέχρι να τελειώσει το grapple.

 

” Το κείμενο στην ελληνική κοινότητα προσέφερε ο Δημήτρης Χατζήνας “