Το Φύλλο Χαρακτήρα
Ρίξτε μια ματιά στο φύλλο χαρακτήρα (ή character sheet). Όλα τα συστατικά που χρειάζονται για έναν πράκτορα βρίσκονται εκεί. Παρακάτω αναλύονται τα βασικά μέρη του φύλλου χαρακτήρα ώστε να μπορέσετε να τα συμπληρώσετε κατά την δημιουργία χαρακτήρα:
Name – Όνομα
Ποιο είναι το όνομα του πράκτορα σας; Τα παιχνίδια του Delta Green είναι πιο αποτελεσματικά όταν έχουν την αίσθηση ότι είναι βασισμένα στον πραγματικό κόσμο, γι’ αυτό κάντε το όνομα να ακούγεται αληθινό. Αποφύγετε τα κλισέ και τις ανοησίες.
Profession – Επάγγελμα
Αυτή είναι η μεγαλύτερη απόφασή σας. Το επάγγελμα καθορίζει τις δεξιότητες του πράκτορα σας, το ρόλο του σε μια αποστολή, και μερικές φορές τους πόρους που μπορεί να διαθέσει ο πράκτορας σας, ζητώντας εξοπλισμό. Μια χούφτα βασικά επαγγέλματα συναντώνται συχνότερα μεταξύ των πρακτόρων τέτοια όπως: Ανθρωπολόγος ή ιστορικός, πληροφορικός ή τεχνικός υπολογιστών, ομοσπονδιακός πράκτορας, γιατρός, επιστήμονας και ειδικός πράκτορας. Πολλά άλλα επαγγέλματα περιγράφονται στο Agent’s Handbook.
Employer – Εργοδότης
Για ποια υπηρεσία ή εταιρεία εργάζεται ο πράκτορας σας; Συμπεριλάβετε τον τίτλο εργασίας ή τον βαθμό του πράκτορα σας, εάν χρειάζεται.
Nationality – Εθνικότητα
Η οργάνωση της “Delta Green” υπάρχει στο πλαίσιο της κυβέρνησης των ΗΠΑ, οπότε οι περισσότεροι πράκτορες είναι Αμερικανοί. Αν όμως το παιχνίδι σας διαδραματίζεται σε άλλη χώρα, οι Πράκτορές σας θα μπορούσαν να είναι τοπικοί, ανεπίσημοι «φίλοι» που διεξάγουν επιχειρήσεις της Delta Green υπό την καθοδήγηση ενός αξιωματικού διοίκησης της Delta Green -κάποιος από τη CIA ή το στρατό- που υποδύεται ο Handler.
Sex and Age Φύλο και ηλικία
Η Delta Green στρατολογεί κυρίως πράκτορες στα τριάντα τους χρόνια, αρκετά μεγάλους ώστε να έχουν καθιερωθεί σε απαιτητικές καριέρες. Οι περισσότεροι Πράκτορες παραμένουν στην ομάδα μέχρι την ηλικία συνταξιοδότησης, αν ζήσουν τόσο πολύ. Αν ο πράκτορας σας είναι νεότερος, ποιες ειδικές ικανότητες ή περιστάσεις τον έφεραν στην ομάδα; Αν είναι μεγαλύτερος, τι κάνει τον πράκτορα σας να παραμείνει;
Education and Occupational History – Εκπαίδευση & Επαγγελματική Προϋπηρεσία
Οι περισσότεροι πράκτορες ασκούν επαγγέλματα που απαιτούν τριτοβάθμια εκπαίδευση, πτυχίο ή μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών. Περιγράψτε μια εκπαίδευση που ταιριάζει στις δεξιότητες του πράκτορα σας.
Statistics – Στατιστικά
Έξι Βασικά Στατιστικά στοιχεία (Statistics) καθορίζουν σε πολύ γενικές γραμμές σε τι είναι καλός ή κακός ο πράκτορας σας: Strength ή STR (Δύναμη), Constitution ή CON (Σωματική κράση), Dexterity ή DEX (Ευκινησία), Intelligence ή INT (Νοημοσύνη), Power ή POW (Ψυχική Δύναμη) και Charisma ή CHA (Χάρισμα). Αυτά υποδηλώνουν σφαιρικά τις αρετές σας, όχι μια συγκεκριμένη εκπαίδευση. Καθένα έχει βαθμολογία από 3 έως 18. Οι περισσότεροι ενήλικες άνθρωποι έχουν 10 ή 11 σε κάθε ένα από αυτά. Στατιστικά χαμηλότερα από 6 ή υψηλότερα από 15 είναι σπάνια.
Κάθε στατιστικό έχει χώρο για την βαθμολογία “×5”. Πολλαπλασιάστε το Στατιστικό επί 5 και συμπληρώστε αυτόν τον αριθμό στο πλαίσιο. Αυτή είναι η ποσοστιαία πιθανότητα που έχει ο πράκτορας σας να χρησιμοποιήσει το στατιστικό με επιτυχία κατά την διάρκεια μιας κρίσης που απαιτεί μια ζαριά.
Κάθε στατιστικό στοιχείο έχει χώρο για τα «Διακριτικά χαρακτηριστικά» (ή Distinguishing Features). Εάν το στατιστικό είναι κάτω από 9 ή πάνω από 12, ξεχωρίζει με κάποιο τρόπο. Γράψτε ένα επίθετο ή ένα σύντομο κείμενο για να το περιγράψετε. Για παράδειγμα αν το INT είναι 15, μπορείτε να γράψετε “Πολύ έξυπνος”.
Derived Attributes – Παραγόμενα Χαρακτηριστικά
Τα Παραγόμενα Χαρακτηριστικά (ή Derived Attributes) είναι πόντοι που αλλάζουν κατά την διάρκεια του παιχνιδιού. Τα Hit Points ή HP (Πόντοι Ζωής) υποδεικνύουν τη φυσική υγεία. Τα Willpower Points ή WP (Πόντοι Ψυχικής Δύναμης) υποδηλώνουν το ψυχικό σθένος και την ενεργητικότητα. Τα Sanity Points ή SAN (Πόντοι Ψυχικής Υγείας) υποδηλώνουν τη σύνδεση με την ανθρωπότητα και την πραγματικότητα, όπως την αντιλαμβάνονται οι περισσότεροι άνθρωποι. Το Breaking Point (Σημείο Κατάρρευσης) είναι το ακριβές σημείο SAN στο οποίο ο πράκτορας σας έχει φθαρεί αρκετά από το τραύμα ώστε να αναπτύξει μια νέα, μακροχρόνια ψυχική διαταραχή. Αν το SAN φτάσει σε αυτό το σημείο ή και χαμηλότερα, αφαιρέστε το POW του πράκτορα σας από το νέο SAN. Αυτό είναι το νέο Breaking Point του πράκτορα σας.
Bonds – Δεσμοί
Το Bond (ή Δεσμός) αντιπροσωπεύει τις πιο σημαντικές ανθρώπινες σχέσεις στη ζωή του πράκτορα σας. Πρόκειται είτε για ένα συγκεκριμένο πρόσωπο (σύζυγος, γιος ή κόρη, καλύτερος φίλος) είτε για μια ομάδα ανθρώπων που είναι αρκετά στενά συνδεδεμένοι ώστε η σχέση σας με τον έναν να επηρεάζει τις σχέσεις σας με τους άλλους (η διμοιρία από τον πόλεμο, σύζυγος και παιδιά, ομάδα υποστήριξης). Κάθε Bond έχει ένα σκορ που ξεκινάει να είναι ίσο με το στατιστικό Charisma του πράκτορα σας. Όταν το σκορ ενός Bond πέφτει, η σχέση αυτή υποφέρει. Τα απαιτητικά επαγγέλματα επιτρέπουν λιγότερα Bonds.
Motivations and Mental Disorders – Κίνητρα και Ψυχικές Διαταραχές
Ο πράκτορας σας ξεκινά με πέντε κίνητρα από τα εξείς: προσωπικές πεποιθήσεις (personal beliefs), κίνητρα (drives) ή έμμονες ιδέες (obsessions). Τα κίνητρα δεν είναι τόσο ισχυρά όσο τα Bonds, οπότε δεν έχουν βαθμολογία. Αναπτύξτε τα στο παιχνίδι για να φανερώσετε τι παρακινεί και υποστηρίζει τον πράκτορα σας και δίνει αξία στη ζωή του. Κάθε φορά που το SAN φτάνει στο Breaking Point, αντικαταστήστε ένα κίνητρο με τη νέα Ψυχική Διαταραχή του πράκτορα σας.
Incidents of SAN Loss Without Going Insane – Περιστατικά Απώλειας SAN χωρίς Παραφροσύνη
Υπάρχουν τρία κουτάκια ελέγχου για τη Βία (Violence) και την Απελπισία (Helplessness) αντίστοιχα. Καταγράφουν πόσο κοντά βρίσκεται ο πράκτορας σας στο να προσαρμοστεί ψυχολογικά στο κάθε είδος τραύματος. Εάν ο πράκτορας σας χάσει 1 ή περισσότερα SAN λόγω Violence ή Helplessness, αλλά δεν τρελαίνεται, σημειώστε το αντίστοιχο κουτάκι. Αν ο πράκτορας σας τρελαθεί λόγω αυτού του είδους τραύματος, σβήστε όλα τα μαρκαρίσματα. Ανατρέξτε στην ενότητα «Προσαρμογή στην Απώλεια Sanity» παρακάτω για λεπτομέρειες.
Skills – Ικανότητες
Μια Ικανότητα (ή skill) είναι ένα σύνολο εξειδικευμένων γνώσεων που χρειάζονται μήνες ή χρόνια για να μάθει κανείς και δεκαετίες για να την κατακτήσει πλήρως. Κάθε Ικανότητα έχει μια ποσοστιαία βαθμολογία, από το 0 έως το 99. Αυτή είναι η ποσοστιαία πιθανότητα του πράκτορα σας να μπορεί να χρησιμοποιήσει επιτυχώς τη συγκεκριμένη Ικανότητα σε μια κατάσταση κρίσης που απαιτεί ρίψεις ζαριών. Οι Ικανότητες ορίζονται λεπτομερώς στο βιβλίο «Agent’s Handbook». Είναι σε γενικές γραμμές αυτονόητες με μερικές εξαιρέσεις:
- Η Χειροτεχνία (ή craft) είναι η γνώση κάποιου δύσκολου επαγγέλματος, όπως η ηλεκτρονική, η ξυλουργική ή η υδραυλική.
- HUMINT είναι η ανθρώπινη νοημοσύνη, που μελετά και αποκρυπτογραφεί την συμπεριφορά και τα κίνητρα που οδηγούν τους ανθρώπους.
- SIGINT είναι η δεξιότητα της κρυπτογράφησης, της αποκρυπτογράφησης αναλογικών και ψηφιακών σημάτων.
- Η δεξιότητα Unnatural υποδηλώνει τη γνώση των Πραγμάτων που ο Άνθρωπος Δεν Έπρεπε να Γνωρίζει, τα πιο τρομερά μυστικά της πραγματικότητας.
Τι Αντιπροσωπεύουν οι Διαβαθμίσεις Ικανοτήτων
Κάθε Ικανότητα έχει μια βασική τιμή σε παρένθεση, όπως για παράδειγμα «Αθλητισμός (30%)». Κάθε Πράκτορας της Delta Green ξεκινάει με τουλάχιστον αυτή την τιμή της παρένθεσης για κάθε Ικανότητα. Το να έχεις μια Ικανότητα πάνω από τη βασική τιμή αντικατοπτρίζει μια ασυνήθιστη εκπαίδευση και εμπειρία που έχεις πάνω στο θέμα.
Διαβάθμιση των Ικανοτήτων (Skill) | Αναγκαία Εκπαίδευση |
---|---|
1% έως 19% | Αρχάριος (υποθέτοντας ότι η ικανότητα ξεκίνησε στο 0%) |
20% έως 29% | Χομπίστας |
30% έως 39% | Βασική εκπαίδευση ή φοιτητής μικρού έτους σε κάποιο πανεπιστήμιο |
40% έως 59% | Έτη εμπειρίας ή τελειόφοιτος σε πανεπιστήμιο |
60% έως 79% | Δεκαετή εμπειρία ή πτυχίο |
80% έως 99% | Η γνώση μιας ολόκληρης ζωής |
Wounds and Ailments – Πληγές και Ασθένειες
Αν ο πράκτορας σας έχει πληγωθεί, σημειώστε το εδώ. Περιγράψτε τις επιπτώσεις καθώς παίζετε. Δώστε αρκετές λεπτομέρειες για να το κάνετε ενδιαφέρον.
Armor and Gear – Θωράκιση και εξοπλισμός
Ο Handler μπορεί να θεωρήσει ότι ο πράκτορας σας διαθέτει όποιο εξοπλισμό είναι τυπικός για το επάγγελμα του. Γράψτε συγκεκριμένα αντικείμενα εδώ. Αν ο πράκτορας σας φέρει κάποια θωράκιση όπως αλεξίσφαιρο κτλ, γράψτε την τιμή των Armor Points (Πόντων Θωράκισης) την οποία θα βρείτε στο βιβλίο «Agent’s Handbook».
Weapons – Όπλα
Το ποσοστό του “Skill” που αναφέρεται σε κάποιο όπλο είναι η ικανότητα του πράκτορα σας που έχει αποκτήσει με αυτό το είδος όπλου. Αντιγράψτε το από το μπροστινό μέρος του φύλλου: Πυροβόλα όπλα (Firearms), βαριά όπλα (Heavy Weapons), όπλα εξ’ επαφής (Melee Weapons), άοπλη μάχη (Unarmed Combat) ή ό,τι άλλο ισχύει. Πάρτε τις υπόλοιπες καταχωρήσεις από το Agent’s Handbook. Η «Βασική Εμβέλεια» (ή Base Range) είναι η απόσταση στην οποία ο πράκτορας σας μπορεί να χρησιμοποιήσει το όπλο χωρίς να υπάρξει ποινή που μειώνει την ικανότητα του. Το «Damage» (ή Ζημιά) είναι η τιμή των πόντων που μειώνει τα Hit Points του στόχου σας. Το «Armor Piercing» (ή Ζημιά Διάτρησης) είναι το ποσό που μειώνει τα Armor Points του στόχου. «Lethality» (ή Θανατηφόρα) είναι η πιθανότητα για ένα βαρύ όπλο να σκοτώσει έναν στόχο άμεσα. Το «Kill Radius» (ή Ακτίνα θανάτου) ορίζει το πόσο μακριά μπορεί να είναι θανατηφόρα η βολή του όπλου σας.
Personal Details & Notes – Προσωπικά Στοιχεία & Σημειώσεις
Μην παραβλέπετε τα άυλα στοιχεία που κάνουν έναν Πράκτορα ξεχωριστό. Ποιο είναι το στοιχείο που είναι αξιοθαύμαστο στον πράκτορα σας; Ποιο είναι αυτό που οι άνθρωποι συχνά αντιπαθούν στον πράκτορα σας; Τι έφερε τον πράκτορα σας στη Delta Green; Γιατί η Delta Green εμπιστεύεται τον πράκτορα σας; Γιατί ο πράκτορας σας βοηθάει τη Delta Green παρά τους τρομερούς κινδύνους που συχνά αντιμετωπίζει;
Developments Which Affect Home and Family – Εξελίξεις που Επηρεάζουν το Σπίτι και την Οικογένεια
Εδώ σημειώστε αν ο πράκτορας σας έχει προβλήματα στη δουλειά, αν υποστεί μείωση ενός Bond, αν αποκτήσει μια νέα διαταραχή, αν υποστεί μόνιμο τραυματισμό ή οποιαδήποτε άλλη σημαντική αλλαγή. Εξερευνήστε τις λεπτομέρειες και τις επιπτώσεις που έχουν πάνω του στον χρόνο που μεσολαβεί μεταξύ των αποστολών.
Special Training – Ειδική Εκπαίδευση
Ορισμένα γνωστικά αντικείμενα δεν είναι κοινά για κάθε πράκτορα, αλλά δεν απαιτούν την εκτεταμένη δέσμευση ικανοτήτων. Για παράδειγμα, ο πράκτορας σας μπορεί να γνωρίζει πώς να παραβιάζει κλειδαριές χωρίς πολυετή εκπαίδευση στη Χειροτεχνία (Κλειδαράς). Κάθε είδος ειδικής εκπαίδευσης βασίζεται σε ένα υπάρχον Στατιστικό ή Ικανότητα όπως για παράδειγμα: DEX για την παραβίαση κλειδαριών, Swim για εξοπλισμό SCUBA, Athletics για αλεξίπτωτο ή για ρίψη χειροβομβίδων κ.ο.κ. Αν ο Handler σας πει πως ο πράκτορας σας έχει ένα συγκεκριμένο είδος «Ειδικής Εκπαίδευσης», γράψτε το σε ένα από αυτά τα πεδία μαζί με την αντίστοιχη Ικανότητα ή Στατιστικό που του δίνουν τη δυνατότητα να την χρησιμοποιεί.
Δημιουργώντας έναν Πράκτορα
Η δημιουργία ενός νέου πράκτορα στο Delta Green διαρκεί μόνο λίγα λεπτά.
Επιλέξτε ένα Επάγγελμα
Τι είδους χαρακτήρα θέλετε να παίξετε; Αν σας ενδιαφέρει περισσότερο η εξερεύνηση παράξενων πολιτισμών και αρχαίας ιστορίας, παίξτε έναν Ανθρωπολόγο ή έναν Ιστορικό. Αν σας ενδιαφέρουν περισσότερο οι ποινικές έρευνες και η αποκάλυψη αιρέσεων και συνωμοσιών, παίξτε έναν Ομοσπονδιακό Πράκτορα. Αν αγαπάτε την τεχνολογία, παίξτε έναν Πληροφορικό ή Τεχνικό Υπολογιστών. Αν σας αρέσουν οι αιματηρές λεπτομέρειες για το τι κάνει το αφύσικο στην ανθρώπινη ανατομία, παίξτε έναν Γιατρό. Αν σας ενδιαφέρει να κατανοήσετε τα παράξενα φαινόμενα που ενδεχομένως να συναντήσετε, παίξτε έναν Επιστήμονα. Αν θέλετε να παίξετε έναν στρατιώτη με εκτεταμένη εκπαίδευση στον πόλεμο κατά της τρομοκρατίας, παίξτε έναν Ειδικό Πράκτορα. Σκεφτείτε τις λεπτομέρειες καθώς προχωράτε. Ο ομοσπονδιακός σας πράκτορας εργάζεται για το FBI (Ομοσπονδιακό Γραφείο Ερευνών), την DEA (Οργανισμός Καταπολέμησης Ναρκωτικών), τους U.S. Marshals ή κάποια άλλη υπηρεσία; Είναι ο επιστήμονας που επιλέξατε να παίξετε είναι μήπως καθηγητής πανεπιστημίου ή ειδικός της EPA (Υπηρεσία Προστασίας Περιβάλλοντος); Ο γιατρός σας είναι χειρουργός, παθολόγος ή κάτι άλλο; Ρωτήστε τον Handler αν υπάρχουν συγκεκριμένα επαγγέλματα που είναι κατάλληλα με την αποστολή που είναι έτοιμος να σας τρέξει.
Επιλέξτε Στατιστικά
Δημιουργήστε τα στατιστικά στοιχεία του πράκτορα σας ώστε να ταιριάζουν στο επάγγελμα. Αν παίζετε έναν γιατρό, πιθανότατα θέλετε υψηλό INT- ένας Ειδικός Πράκτορας χρειάζεται υψηλό CON. (Φυσικά, μπορείτε να κάνετε το CON χαμηλό και να πείτε ότι ένας τραυματισμός ανάγκασε τον πράκτορα σας να αποσυρθεί). Οι Ομοσπονδιακοί Πράκτορες πρέπει να είναι καλά ισορροπημένοι. Διαλέξτε ένα από τα παρακάτω σύνολα αριθμών και αντιστοιχίστε κάθε σκορ σε ένα στατιστικό στοιχείο.
Επιλογή: | Stat 1 | Stat 2 | Stat 3 | Stat 4 | Stat 5 | Stat 6 |
---|---|---|---|---|---|---|
no.1: | 13 | 13 | 12 | 12 | 11 | 11 |
no.2: | 15 | 14 | 12 | 11 | 10 | 10 |
no.2: | 17 | 14 | 13 | 10 | 10 | 8 |
Υπολογισμός Παραγόμενων Χαρακτηριστικών
Τα παράγωγα χαρακτηριστικά (ή derived attributes) βασίζονται στα Βασικά Στατιστικά, οπότε είναι εύκολο να τα υπολογίσετε.
- Hit Points (HP): Ο μέσος όρος των STR και CON (στρογγυλοποίηση προς τα πάνω).
- Willpower Points (WP): Ίσο με το POW.
- Sanity Points (SAN): Ίσο με το POW × 5.
- Breaking Point: Ίσο με το SAN μείον το POW.
Παράδειγμα: Ένας πράκτορας με στατιστικά STR: 12, CON: 13 και POW: 14 προκύπτει πως θα έχει Hit Points=13, Willpower Points=14, Sanity Points=70 και Breaking Point=56.
Καθορισμός των Bonds
Το επάγγελμα καθορίζει πόσους Δεσμούς (ή Bonds) μπορεί να έχει ο πράκτορας σας. Περιγράψτε κάθε Δεσμός τι σημαίνει για τον πράκτορα σας. Σε αυτό το πρώιμο στάδιο, οι Δεσμοί δεν χρειάζονται πολλές λεπτομέρειες, αλλά ο καθένας θα πρέπει να έχει ένα όνομα και να προσδιορίζει τη σχέση: «Πρώην σύζυγος, Τέιλορ» ή «Ειδικός πράκτορας Γουέιτ, συχνός συνεργάτης του FBI». Κάθε δεσμός ξεκινάει με βαθμολογία ίση με το CHARISMA του πράκτορα σας. Αν το CHARISMA του πράκτορα σας μειωθεί, κάθε δεσμός μειώνεται κατά την ίδια τιμή.
Πλήθος Δεσμών
- Ανθρωπολόγος ή ιστορικός: 4
- Πληροφορικός ή τεχνικός υπολογιστών: 3
- Ομοσπονδιακός πράκτορας: 3
- Γιατρός: 3
- Επιστήμονας: 4
- Ειδικός πράκτορας: 2
Παραδείγματα Δεσμών
- Σύζυγος ή πρώην σύζυγος
- Γιος ή κόρη
- Αγαπημένος γονιός, παππούς ή γιαγιά
- Καλύτερος φίλος
- Μακροχρόνιος συνάδελφος ή συνεργάτης
- Ψυχολόγος ή θεραπευτής
- Σύζυγος και παιδιά
- Γονείς
- Αδέλφια
- Συνάδελφοι σε μια έντονη, δύσκολη δραστηριότητα ή επάγγελμα
- Εκκλησία ή ομάδα υποστήριξης
- Συνάδελφοι επιζώντες ενός κοινού τραύματος
Καθορίστε τα Κίνητρα
Εκτός από τους Δεσμούς, τι κάνει τον πράκτορα σας να δραστηριοποιείται; Διανοητική περιέργεια; Η αγάπη ενός αφοσιωμένου κατοικίδιου; Ένα παθιασμένο χόμπι; Κάτι άλλο; Σημειώστε τα κίνητρα (ή motivations) καθώς η προσωπικότητα του πράκτορα σας αναδύεται κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού. Ένας πράκτορας μπορεί να έχει έως και πέντε συνολικά. Κάθε φορά που ο πράκτορας σας φτάνει στο Σημείο Κατάρρευσης (ή Breaking Point), αφαιρέστε ένα κίνητρο ως σύμπτωμα του τραύματος.
Καθορισμός Επαγγελματικών Ικανοτήτων
Κάθε επάγγελμα συνοδεύεται από ένα σύνολο Ικανοτήτων. Καταγράψτε τις τιμές τους στο φύλλο χαρακτήρα. Αυτοί οι πόντοι αντικαθιστούν τις προκαθορισμένες τιμές που υπάρχουν στις παρενθέσεις. Ακολουθούν κάποια από τα πιο δημοφιλή επαγγέλματα του παιχνιδιού:
Ανθρωπολόγος ή Ιστορικός
- Anthropology 50% ή Archaeology 50%
- Bureaucracy 40%
- Foreign Language (διάλεξε μια) 50%
- Foreign Language (διάλεξε μια επιπλέον) 30%
- History 60%
- Occult 40%
- Persuade 40%
Επιλέξτε δύο από αυτά που δεν έχετε ήδη:
- Anthropology 40%
- Archeology 40%
- HUMINT 50%
- Navigate 50%
- Ride 50%
- Search 60%
- Survival 50%
Πληροφορικός ή Τεχνικός Υπολογιστών
- Computer Science 60%
- Craft (Ηλεκτρονικός) 30%
- Craft (Μηχανικός) 30%
- Craft (Μικροηλεκτρονική) 40%
- Science (Μαθηματικά) 40%
- SIGINT 40%
Επιλέξτε δύο από αυτά που δεν έχετε ήδη:
- Accounting 50%
- Bureaucracy 50%
- Craft (διάλεξε μια) 40%
- Foreign Language (διάλεξε μια) 40%
- Heavy Machinery 50%
- Law 40%
- Science (διάλεξε μια) 40%
Ομοσπονδιακός Πράκτορας
- Alertness 50%
- Bureaucracy 40%
- Criminology 50%
- Drive 50%
- Firearms 50%
- Forensics 30%
- HUMINT 60%
- Law 30%
- Persuade 50%
- Search 50%
- Unarmed Combat 60%
Επιλέξτε ένα από αυτά:
- Accounting 60%
- Computer Science 50%
- Foreign Language (διάλεξε μια) 50%
- Heavy Weapons 50%
- Pharmacy 50%
Γιατρός
- Bureaucracy 50%
- First Aid 60%
- Medicine 60%
- Persuade 40%
- Pharmacy 50%
- Science (Βιολογία) 60%
- Search 40%
Επιλέξτε δύο από αυτά που δεν έχετε ήδη:
- Forensics 50%
- Psychotherapy 60%
- Science (διάλεξε μια) 50%
- Surgery 50%
Επιστήμονας
- Bureaucracy 40%
- Computer Science 40%
- Science (διάλεξε μια) 60%
- Science (διάλεξε μια επιπλέον) 50%
- Science (διάλεξε μια επιπλέον) 50%
Επιλέξτε τρία από αυτά:
- Accounting 50%
- Craft (διάλεξε μια) 40%
- Foreign Language (διάλεξε μια) 40%
- Forensics 40%
- Law 40%
- Pharmacy 40%
Ειδικός Πράκτορας
- Alertness 60%
- Athletics 60%
- Demolitions 40%
- Firearms 60%
- Heavy Weapons 50%
- Melee Weapons 50%
- Military Science (Επιχειρήσεις Ξηράς) 60%
- Navigate 50%
- Stealth 50%
- Survival 50%
- Swim 50%
- Unarmed Combat 60%
Επιλέξτε Bonus Skills
Επιλέξτε οκτώ οποιεσδήποτε ικανότητες και προσθέστε 20% σε καθεμία από αυτές. Μπορείτε να αυξήσετε μια ικανότητα παραπάνω από μία φορά, αλλά καμία δεν μπορεί να είναι υψηλότερη από 80% κατά το ξεκίνημα σας. Βάλτε τους περισσευούμενους πόντους σε μια άλλη ικανότητα.
Τι σας έφερε στη Delta Green;Εάν ο πράκτορας σας είναι νέος στο Delta Green, είστε έτοιμοι. Αν ο πράκτορας σας είναι βετεράνος, επιλέξτε ένα ««Τραυματικό Υπόβαθρο» από τον πίνακα που θα βρείτε παρακάτω και τροποποιήστε τα στατιστικά, τις δεξιότητες και το SAN του πράκτορα σας αναλόγως τις οδηγίες που θα βρείτε εκεί. Συνεργαστείτε με τον Handler για να καθορίσετε τις λεπτομέρειες του τι συνέβη και πώς αυτό το περιστατικό έφερε τον πράκτορα σας στο Delta Green.
Παραδείγματα Χαρακτήρων
Ακολουθούν έξι δείγματα πρακτόρων, έτοιμοι να παίξουν. Όλοι μπορούν να προσαρμοστούν.
Ειδικός Πράκτορας Cornwell
Ένας πράκτορας του FBI που είναι ειδικός στο να διαβάζει και να χειραγωγεί τους ανθρώπους. Bonus skills: Criminology, Dodge, HUMINT, Law, Melee Weapons, Occult, Persuade, Psychotherapy.
Τραυματικό ιστορικό: «Σκληρή Προϋπηρεσία», με bonus στα Alertness, Drive, Forensics και Occult
Dr. Kamaroff
Ένας λαμπρός ιατροδικαστής του FBI. Bonus skills: Firearms, First Aid, Foreign Language (Λατινικά, διπλό), Forensics, Law, Medicine, Occult.
Τραυματικό ιστορικό: «Σκληρή Προϋπηρεσία», με bonus στα First Aid, Forensics, Medicine και Occult.
Kurtz
Επιστήμονας πληροφορικής με επικίνδυνα ενδιαφέροντα. Bonus skills: Computer Science, Craft (Μικροηλεκτρονική), Dodge, Occult, Science (Μαθηματικά), SIGINT, Stealth (διπλό), Unarmed Combat.
Τραυματικό ιστορικό: «Αιχμαλωσία ή φυλάκιση».
McMurtry
Ένας συνταξιούχος ειδικός πράκτορας με εκτεταμένη εμπειρία στη μάχη (πιθανότατα από μια υπηρεσία όπως οι Rangers του αμερικανικού στρατού), που τώρα εργάζεται ως εργολάβος ασφάλειας. Bonus skills: Dodge (διπλό), First Aid, Foreign Language (Αραβικά), Foreign Language (Pashto-Αυγανικά), Foreign Language (Urdu-Πακιστανικά), Persuade, Stealth.
Τραυματικό ιστορικό: «Ακραία βία».
Dr. Palmer
Καθηγητής ανθρωπολογίας και ερασιτέχνης φωτογράφος με βαθιά εμπειρία στον αποκρυφισμό. Bonus skills: Anthropology, Art (Φωτογραφία, διπλό), Dodge, History, HUMINT, Occult, Search.
Τραυματικό ιστορικό: «Πράγματα που ο Άνθρωπος δεν Έπρεπε να Γνωρίζει».
Dr. Schell
Ένας αστροφυσικός στιγματισμένος από την έκθεση σε αφύσικες δυνάμεις. Bonus skills: Craft (Δημιουργία οπτικών φακών), Navigate (διπλό), Occult (διπλό), Science (Αστρονομία), SIGINT (διπλό).
Τραυματικό ιστορικό: «Πράγματα που ο Άνθρωπος δεν Έπρεπε να Γνωρίζει».
>> Τι σας έφερε στη Delta Green;
Τραυματικό ιστορικό | Occult Skill | SAN πέναλτι | Σημειώσεις |
---|---|---|---|
Ακραία βία | +10% | -5 San | -3 CHARISMA. Η απώλεια 3 CHA σημαίνει -3 από κάθε Δεσμό. Είστε επιρρεπείς στη Βία (Violence) |
Αιχμαλωσία ή Φυλάκιση | +10% | -5 San | -3 POWER (αυτό δεν επηρεάζει το SAN). Είστε επιρρεπής στην Απελπισία (Helplessness). |
Σκληρή Προϋπηρεσία | +10% | -5 San | +10% σε τέσσερις οποιεσδήποτε ικανότητες (εκτός από το Unnatural). Αφαίρεση ενός Δεσμού. |
Πράγματα που ο Άνθρωπος δεν Έπρεπε να Γνωρίζει | +20% | Μείωση SAN ίση με το POW | +10% Unnatural skill. Επαναφορά του Breaking Point ίσο με το νέο SAN μείον POW. Αποκτήστε μια διαταραχή που προκαλείται από το αφύσικο (Unnatural). |
Disclaimer: Το Delta Green RPG είναι πνευματική ιδιοκτησία της Arc Dream Publishing. Τα παραπάνω είναι μεταφράσεις βάση του OGL, που έχουν γίνει από μέλη του Goblin’s Tavern με σκοπό την διάδοση του παιχνιδιού στο ελληνικό κοινό.