Acid Splash
Επίπεδο ξορκιού: Cantrip επιπέδου
Components: V (Verbal/Προφορικά), S (Somatic, Σωματικά)
Διάρκεια: Αυτοστιγμεί
Τύπος Damage: Acid (Οξύ)
Σχολή Μαγείας: Conjuration
Κλάσεις: Sorcerer, Wizard
Πηγή: PHB σελ. 211
Εκτοξεύετε μια φυσαλίδα οξέος. Επιλέξτε ένα πλάσμα εντός εμβέλειας, ή επιλέξτε δύο πλάσματα εντός εμβέλειας που βρίσκονται σε απόσταση 5 ποδιών το ένα από το άλλο. Ο στόχος πρέπει να επιτύχει σε ένα Dexterity saving throw ή να υποστεί 1d6 ζημιά από οξύ.
Η ζημιά αυτού του ξορκιού αυξάνεται κατά 1d6 όταν φτάσετε στο 5ο επίπεδο (2d6), στο 11ο επίπεδο (3d6) και στο 17ο επίπεδο (4d6).
Blade Ward
Επίπεδο ξορκιού: Cantrip επιπέδου
Casting Time: 1 action
Εμβέλεια: Ατομικό
Components: V (Verbal/Προφορικά), S (Somatic, Σωματικά)
Διάρκεια: 1 γύρο
Σχολή Μαγείας: Abjuration
Κλάσεις: Bard, Sorcerer, Warlock, Wizard
Πηγή: PHB σελ. 218
Τεντώνετε το χέρι σας και σχηματίζετε στον αέρα μια σφραγίδα προστασίας. Μέχρι το τέλος της επόμενου γύρου σας, έχετε αντίσταση (resistance) ενάντια σε χτυπήματα που προκαλούν bludgeoning, piercing και slashing ζημιά από επιθέσεις με όπλα.
Chill Touch
Επίπεδο ξορκιού: Cantrip επιπέδου
Casting Time: 1 action
Εμβέλεια: 120 πόδια
Στόχος: Ο χώρος ενός πλάσματος εντός εμβέλειας
Components: V (Verbal/Προφορικά), S (Somatic, Σωματικά)
Διάρκεια: 1 γύρο
Τύπος Damage: necrotic (Νεκρωτική)
Σχολή Μαγείας: Necromancy
Κλάσεις: Sorcerer, Warlock, Wizard
Πηγή: PHB σελ. 221
Δημιουργείτε ένα άυλο σκελετομένο χέρι ενός πλάσματος εντός εμβέλειας. Πραγματοποιήστε μια επίθεση ξορκιού εξ αποστάσεως εναντίον του πλάσματος για να το προσβάλλετε με την παγωνιά του τάφου. Σε περίπτωση επιτυχίας, ο στόχος δέχεται 1d8 necrotic ζημιά και δεν μπορεί να ανακτήσει Hit Points μέχρι την έναρξη της επόμενης σειράς σας. Μέχρι τότε, το χέρι προσκολλάται στο στόχο.
Αν χτυπήσετε ένα απέθαντο στόχο (undead), αυτός έχει επίσης μειονέκτημα (disadvantage) σε επιθέσεις εναντίον σας μέχρι το τέλος του επόμενου γύρου σας.
Η ζημιά αυτού του ξορκιού αυξάνεται κατά 1d8 όταν φτάσετε στο 5ο επίπεδο (2d8), στο 11ο επίπεδο (3d8) και στο 17ο επίπεδο (4d8).
Dancing Lights
Επίπεδο ξορκιού: Cantrip επιπέδου
Casting Time: 1 action
Εμβέλεια: 120 πόδια
Στόχος: τέσσερα σημεία εντός εμβέλειας
Components: V (Verbal/Προφορικά), S (Somatic, Σωματικά), M (Material, Αντικείμενα) λίγο φώσφορο ή φύλλα wytchwood (είδος δέντρου), ή μια πυγολαμπίδα
Διάρκεια: Μέχρι 1 λεπτό, Απαιτείται Συγκέντρωση (Concentration)
Σχολή Μαγείας: Evocation
Κλάσεις: Bard, Sorcerer, Wizard
Πηγή: PHB σελ. 230
Δημιουργείτε έως και τέσσερα φώτα μεγέθους πυρσού εντός εμβέλειας, κάνοντάς τα να εμφανίζονται ως πυρσοί, φανάρια ή λαμπερές σφαίρες που αιωρούνται στον αέρα για τη διάρκεια του ξορκιού. Μπορείτε επίσης να συνδυάσετε τα τέσσερα φώτα σε μία λαμπερή αόριστα ανθρωποειδή μορφή μεσαίου μεγέθους (Medium). Όποια μορφή κι αν επιλέξετε, κάθε φως εκπέμπει αμυδρό φως σε ακτίνα 10 ποδιών.
Ως μπόνους ενέργεια (bonus action) στη σειρά σας, μπορείτε να μετακινήσετε τα φώτα έως και 60 πόδια σε ένα νέο σημείο εντός εμβέλειας. Ένα φως πρέπει να βρίσκεται σε απόσταση 20 ποδιών από άλλο φως που δημιουργήθηκε από αυτό το ξόρκι, και ένα φως σβήνει αν ξεπεράσει την εμβέλεια του ξορκιού.
Druidcraft
Επίπεδο ξορκιού: Cantrip επιπέδου
Casting Time: 1 action
Επίπεδο ξορκιού: Cantrip επιπέδου
Casting Time: 1 action
Εμβέλεια: 30 πόδια
Components: V (Verbal/Προφορικά), S (Somatic, Σωματικά)
Διάρκεια: Αυτοστιγμεί
Σχολή Μαγείας: Transmutation
Κλάσεις: Druid
Πηγή: PHB σελ. 236
Ψιθυρίζοντας στα πνεύματα της Φύσης, δημιουργείτε ένα από τα ακόλουθα αποτελέσματα εντός εμβέλειας:
- Δημιουργείτε ένα μικροσκοπικό, ακίνδυνο αισθητηριακό εφέ που προβλέπει τον καιρό που θα επικρατήσει στην τοποθεσία σας για τις επόμενες 24 ώρες. Το Φαινόμενο μπορεί να εκδηλωθεί ως χρυσή σφαίρα για καθαρό ουρανό, σύννεφο για βροχή, νιφάδες χιονιού για χιόνι κ.ο.κ. Αυτό το εφέ διαρκεί για 1 γύρο.
- Κάνετε αμέσως ένα λουλούδι να ανθίσει, ένα λοβό σπόρου να ανοίξει ή ένα μπουμπούκι φύλλου να ανθίσει.
- Δημιουργείτε ένα στιγμιαίο, ακίνδυνο αισθητηριακό εφέ, όπως π.χ. πτώση φύλλων, φύσημα ανέμου, ήχος μικρού ζώου, ή αμυδρή μυρωδιά κουνάβιου. Το εφέ πρέπει να χωράει σε κύβο 5 ποδιών.
- Ανάβετε στιγμιαία ή σβήνετε ένα κερί, έναν πυρσό ή μια μικρή φωτιά.
Eldritch Blast
Επίπεδο ξορκιού: Cantrip επιπέδου
Casting Time: 1 action
Εμβέλεια: 120 πόδια
Στόχος: ένα πλάσμα εντός εμβέλειας
Components: V (Verbal/Προφορικά), S (Somatic, Σωματικά)
Διάρκεια: Αυτοστιγμεί
Τύπος Damage: Force
Σχολή Μαγείας: Evocation
Κλάσεις: Warlock
Πηγή: PHB σελ. 237
Μια ακτίνα ενέργειας που τρεμοπαίζει κατευθύνεται προς ένα πλάσμα εντός εμβέλειας. Πραγματοποιήστε μια επίθεση με ξόρκι εξ αποστάσεως εναντίον του στόχου. Σε περίπτωση επιτυχίας, ο στόχος δέχεται 1d10 ζημιά τύπου force.
Το ξόρκι δημιουργεί περισσότερες από μία ακτίνες όταν φτάνετε σε υψηλότερα επίπεδα: δύο ακτίνες στο 5ο επίπεδο, τρεις ακτίνες στο 11ο επίπεδο και τέσσερις ακτίνες στο 17ο επίπεδο. Μπορείτε να κατευθύνετε τις ακτίνες στον ίδιο στόχο ή σε διαφορετικούς στόχους. Κάντε ξεχωριστή ζαριά επίθεσης για κάθε ακτίνα.
Fire Bolt
Επίπεδο ξορκιού: Cantrip επιπέδου
Casting Time: 1 action
Εμβέλεια: 120 πόδια
Στόχος: ένα πλάσμα ή αντικείμενο εντός εμβέλειας
Components: V (Verbal/Προφορικά), S (Somatic, Σωματικά)
Διάρκεια: Αυτοστιγμεί
Τύπος Damage: Fire (Φωτιά)
Σχολή Μαγείας: Evocation
Κλάσεις: Sorcerer, Wizard
Πηγή: PHB σελ. 242
Εκσφενδονίζετε έναν κόκκο φωτιάς σε ένα πλάσμα ή αντικείμενο εντός εμβέλειας. Πραγματοποιήστε μια επίθεση με ξόρκι εξ’ αποστάσεως εναντίον του στόχου. Σε περίπτωση επιτυχίας, ο στόχος δέχεται 1d10 ζημιά από φωτιά. Ένα εύφλεκτο αντικείμενο που πλήττεται από αυτό το ξόρκι αναφλέγεται, αν δεν φοριέται ή μεταφέρεται.
Η ζημιά αυτού του ξορκιού αυξάνεται κατά 1d10 όταν φτάσετε στο 5ο επίπεδο (2d10), στο 11ο επίπεδο (3d10) και στο 17ο επίπεδο (4d10).
Friends
Επίπεδο ξορκιού: Cantrip επιπέδου
Casting Time: 1 action
Εμβέλεια: Ατομικό
Components: S (Somatic, Σωματικά), M (Material,Αντικείμενα) Μικρή ποσότητα makeup που βάζεις στο πρόσωπο όσο γίνεται το ξόρκι.
Διάρκεια: Μέχρι 1 λεπτό, Απαιτείται Συγκέντρωση (Concentration)
Σχολή Μαγείας: Enchantment
Κλάσεις: Bard, Sorcerer, Warlock, Wizard
Πηγή: PHB σελ. 244
Για τη διάρκεια του ξορκιού, έχετε πλεονέκτημα (advantage) σε Charisma checks που αφορούν ένα πλάσμα της επιλογής σας το οποίο δεν είναι εχθρικό προς εσάς. Όταν τελειώσει η επίδραση του ξορκιού, το πλάσμα συνειδητοποιεί ότι χρησιμοποιήσατε μαγεία για να το επηρεάσετε και γίνεται εχθρικό προς εσάς. Ένα πλάσμα με βίαιες τάσεις μάλλον θα σας επιτεθεί άμεσα, ενώ ένα άλλο ίσως γυρέψει εκδίκηση με άλλους τρόπους (σύμφωνα με τη κατεύθυνση του DM), ανάλογα με τον τρόπο που αλληλεπιδράσατε μαζί του.
Guidance
Επίπεδο ξορκιού: Cantrip
Casting Time: 1 action
Εμβέλεια: Επαφή
Components: V (Verbal/Προφορικά), S (Somatic, Σωματικά)
Διάρκεια: Μέχρι 1 λεπτό, Απαιτείται Συγκέντρωση (Concentration)
Σχολή Μαγείας: Divination
Κλάσεις: Artificer, Cleric, Druid
Πηγή: PHB σελ. 248
Αγγίζετε ένα πρόθυμο πλάσμα. Πρίν λήξει το ξόρκι, ο στόχος σας μπορεί να ρίξει 1d4 και να το προσθέσει σε ένα ability check της επιλογής του. Ο στόχος μπορεί να ρίξει το ζάρι πριν ή μετά το ability check. Έπειτα, η επίδραση του ξορκιού σταματά.
Light
Επίπεδο ξορκιού: Cantrip
Casting Time: 1 action
Εμβέλεια: Επαφή
Components: V (Verbal/Προφορικά), S (Somatic, Σωματικά)
Επίπεδο ξορκιού: Cantrip επιπέδου
Casting Time: 1 action
Εμβέλεια: Επαφή
Στόχος: Ένα αντικείμενο που δεν είναι μεγαλύτερο από 10 πόδια σε οποιαδήποτε διάσταση.
Components: V (Verbal/Προφορικά), Μ (Material/Υλικά) μια πυγολαμπίδα ή φωσφορίζοντα βρύα.
Διάρκεια: 1 ώρα
Σχολή Μαγείας: Evocation
Κλάσεις: Artificer, Bard, Cleric, Sorcerer, Wizard
Πηγή: PHB σελ. 255
Αγγίζετε ένα αντικείμενο όχι μεγαλύτερο από 10 πόδια σε οποιαδήποτε διάσταση. Μέχρι να περάσει η επίδραση του ξορκιού, το αντικείμενο εκπέμπει έντονο φως (bright light) σε ακτίνα 20 ποδιών και χαμηλό φως (dim light) για επιπλέον 20 πόδια. Το φως μπορεί να είναι ότι χρώμα επιθυμείτε. Η πλήρης κάλυψη του αντικειμένου με κάτι αδιαφανές μπλοκάρει το φως. Το ξόρκι σταματάει την επίδραση του εάν το εκτελέσετε ξανά ή το λύσετε ως ενέργεια (action).
Εάν στοχεύετε ένα αντικείμενο που κρατιέται ή φοριέται από ένα εχθρικό πλάσμα, πρέπει να επιτύχει σε ένα Dexterity Saving Throw για να αποφύγει το ξόρκι.
Mage Hand
Επίπεδο ξορκιού: Cantrip
Casting Time: 1 action
Επίπεδο ξορκιού: Cantrip επιπέδου
Casting Time: 1 action
Εμβέλεια: 30 πόδια
Στόχος: ένα σημείο της επιλογής σας εντός εμβέλειας
Components: V (Verbal/Προφορικά), S (Somatic, Σωματικά).
Διάρκεια: 1 λεπτό
Σχολή Μαγείας: Conjuration
Κλάσεις: Artificer, Bard, Sorcerer, Warlock, Wizard
Πηγή: PHB σελ. 256
Ένα φασματικό, αιωρούμενο χέρι εμφανίζεται στο σημείο που θα επιλέξετε εντός εμβέλειας. Το χέρι παραμένει καθόλη τη διάρκεια του ξορκιού ή μέχρι να το απορρίψετε ως ενέργεια (action). Το χέρι εξαφανίζεται αν απομακρυνθεί περισσότερο από 30 πόδια μακριά από εσάς ή εάν εκτελέσετε ξανά αυτό το ξόρκι.
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την ενέργεια (action) σας για να ελέγξετε το χέρι. Μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε για να χειριστείτε ένα αντικείμενο, να ανοίξετε μια ξεκλείδωτη πόρτα ή ένα δοχείο, να στοιβάξετε ή να ανακτήσετε ένα αντικείμενο από ένα ανοιχτό δοχείο ή να ρίξετε το περιεχόμενο από ένα φιαλίδιο. Μπορείτε να μετακινήσετε το χέρι έως 30 πόδια κάθε φορά.
Το χέρι δεν μπορεί να επιτεθεί, να ενεργοποιήσει μαγικά αντικείμενα ή να μεταφέρει περισσότερο από 10 λίβρες (pounds).
Mending
Επίπεδο ξορκιού: Cantrip επιπέδου
Casting Time: 1 λεπτό
Εμβέλεια: Επαφή
Στόχος: Ένα απλό σπάσιμο ή σχίσιμο σε ένα αντικείμενο που αγγίζετε
Components: V (Verbal/Προφορικά), S (Somatic, Σωματικά), Μ (Material) 2 lodestones
Διάρκεια: Αυτοστιγμεί
Σχολή Μαγείας: Transmutation
Κλάσεις: Artificer, Bard, Cleric, Druid, Sorcerer, Wizard
Πηγή: PHB σελ. 259
Αυτό το ξόρκι επιδιορθώνει ένα απλό σπάσιμο ή σχίσιμο σε ένα αντικείμενο που αγγίζετε, όπως ένας σπασμένος κρίκος αλυσίδας, τα δύο μισά ενός σπασμένου κλειδιού, ένας σκισμένος μανδύας ή ένα κρασοπότηρο που στάζει. Εφόσον το σπάσιμο ή το σκίσιμο δεν είναι μεγαλύτερο από 1 πόδι σε οποιαδήποτε διάσταση, το επιδιορθώνετε, χωρίς να αφήνετε ίχνη της προηγούμενης ζημιάς.
Αυτό το ξόρκι μπορεί να επιδιορθώσει το φυσικό μέρος ενός μαγικού αντικειμένου αλλά δεν μπορεί να επαναφέρει την μαγεία του.
Message
Επίπεδο ξορκιού: Cantrip επιπέδου
Casting Time: 1 action
Εμβέλεια: 120 πόδια
Στόχος: ένα πλάσμα εντός εμβέλειας
Components: V (Verbal/Προφορικά), S (Somatic, Σωματικά), Μ (Material) 1 κομμάτι χάλκινου σύρματος
Διάρκεια:1 γύρος
Σχολή Μαγείας: Transmutation
Κλάσεις: Artificer, Bard, Sorcerer, Wizard
Πηγή: PHB σελ. 259
Στρέφετε το δάχτυλό σας προς ένα πλάσμα εντός εμβέλειας και ψιθυρίζετε ένα μήνυμα. Ο στόχος (και μόνο ο στόχος) ακούει το μήνυμα και μπορεί να απαντήσει με ένα ψίθυρο που μόνο εσείς μπορείτε να ακούσετε.
Μπορείτε να κάνετε αυτό το ξόρκι μέσα από στερεά αντικείμενα, αν γνωρίζετε τον στόχο και γνωρίζετε ότι βρίσκεται πέρα από το εμπόδιο. Το ξόρκι “Magical silence”, 1 πόδι πέτρας, 1 ίντσα κοινού μετάλλου, ένα λεπτό φύλλο μολύβδου ή 3 πόδια ξύλου εμποδίζουν το ξόρκι. Το ξόρκι δεν χρειάζεται να ακολουθεί ευθεία γραμμή και μπορεί να ταξιδεύει ελεύθερα γύρω από γωνίες ή μέσα από ανοίγματα.
Minor Illusion
Επίπεδο ξορκιού: Cantrip επιπέδου
Casting Time: 1 action
Εμβέλεια: 30 πόδια
Components: S (Somatic, Σωματικά), M(Material,Αντικείμενα) Λίγο ύφασμα.
Διάρκεια: 1 λεπτό
Σχολή Μαγείας: Illusion
Κλάσεις: Bard, Sorcerer, Warlock, Wizard
Πηγή: PHB σελ. 260
Δημιουργείτε έναν ήχο ή μια εικόνα ενός αντικειμένου εντός εμβέλειας που παραμένει καθόλη τη διάρκεια του ξορκιού. Η ψευδαίσθηση τελειώνει επίσης αν την απορρίψετε ως ενέργεια (action) ή αν εκτελέσετε ξανά αυτό το ξόρκι.
Εάν δημιουργήσετε έναν ήχο, η ένταση του μπορεί να κυμανθεί από ψίθυρο μέχρι κραυγή. Μπορεί να είναι η φωνή σας ή κάποιου άλλου, ο βρυχηθμός ενός λιονταριού, τύμπανα, ή όποιος άλλος ήχος επιλέξετε. Ο ήχος μπορεί να συνεχιστεί ακάθεκτος καθόλη τη διάρκεια του ξορκιού ή να κάνετε διάσπαρτους ήχους μέχρι να λυθεί το ξόρκι.
Εάν δημιουργήσετε μια εικόνα ενός αντικειμένου -όπως μια καρέκλα, λασπωμένες πατημασιές, ή ένα μικρό σεντούκι- δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερη από ένα κύβο 5 ποδιών. Η εικόνα δεν μπορεί να δημιουργήσει ήχο, φως, μυρωδιά ή άλλες αισθητηριακές αντιδράσεις. Η φυσική αλληλεπίδραση με την εικόνα αποκαλύπτει ότι είναι ψευδαίσθηση, καθώς πράγματα μπορούν να περάσουν από μέσα της. Εάν ένα πλάσμα χρησιμοποιήσει την ενέργεια (action) του για να εξετάσει την εικόνα ή τον ήχο, μπορεί να καταλήξει στο συμπέρασμα ότι πρόκειται για ψευδαίσθηση εάν επιτύχει σε ένα Investigation Check εναντίον στο δικό σου Spell Save DC. Εάν ένα πλάσμα συνειδητοποιήσει ότι πρόκειται για ψευδαίσθηση, τότε η εικόνα γίνεται αχνή και ξεθωριάζει γι’ αυτό το πλάσμα.
Poison Spray
Επίπεδο ξορκιού: Cantrip επιπέδου
Casting Time: 1 action
Εμβέλεια: 10 πόδια
Στόχος: ένα πλάσμα που μπορείτε να δείτε εντός εμβέλειας
Components: V (Verbal/Προφορικά), S (Somatic, Σωματικά),
Διάρκεια: Αυτοστιγμεί
Τύπος Damage: poison
Σχολή Μαγείας: Conjuration
Κλάσεις: Artificer, Druid, Sorcerer, Warlock, Wizard
Πηγή: PHB σελ. 266
Απλώνετε το χέρι σας προς ένα πλάσμα που μπορείτε να δειτε εντός εμβέλειας και εξαπολύετε ένα σύννεφο δηλητηριώδους αερίου από την παλάμη σας. Το πλάσμα πρέπει να επιτύχει σε ένα Constitution saving throw εναλλακτικά του προκαλείς ζημιά ίση με 1d12 (poison damage).
Σε μεγαλύτερα επίπεδα: Η ζημιά αυτού του ξορκιού αυξάνεται κατά 1d12 όταν φτάσεις στο 5ο επίπεδο (2d12), στο 11o επίπεδο (3d12) και στο 17ο επίπεδο (4d12).
Prestidigitation
Επίπεδο ξορκιού: Cantrip επιπέδου
Casting Time: 1 action
Εμβέλεια: 10 πόδια
Στόχος: δείτε το κείμενο
Components: V (Verbal/Προφορικά), S (Somatic, Σωματικά)
Διάρκεια: Έως 1 ώρα
Σχολή Μαγείας: Transmutation
Κλάσεις: Artificer, Bard, Sorcerer, Warlock, Wizard
Πηγή: PHB σελ. 267
Αυτό το ξόρκι είναι ένα μικρό μαγικό τέχνασμα που χρησιμοποιούν οι αρχάριοι μάγοι για εξάσκηση. Δημιουργείτε ένα από τα ακόλουθα μαγικά εφέ εντός εμβέλειας:
- Δημιουργείτε ένα στιγμιαίο, αβλαβές αισθητήριο αποτέλεσμα, όπως μια βροχή από σπινθήρες, μια ριπή αέρα, αμυδρές μουσικές νότες ή μια περίεργη οσμή.
- Ανάβετε ή σβήνετε στιγμιαία τη φωτιά σε ένα κερί, πυρσό, ή μικρή υπαίθρια φωτιά κατασκήνωσης.
- Καθαρίζετε ή βρωμίζετε στιγμιαία ένα αντικείμενο όχι μεγαλύτερο από 1 κυβικό πόδι.
- Παγώνετε, ζεσταίνετε ή αρωματίζετε έως και 1 κυβικό πόδι μη ζωντανού υλικού για 1 ώρα.
- Κάνετε ένα χρώμα, ένα μικρό σημάδι ή ένα σύμβολο να εμφανιστεί σε ένα αντικείμενο ή μια επιφάνεια για 1 ώρα.
- Δημιουργείτε ένα μη μαγικό μικροαντικείμενο ή μια ψευδαισθητική εικόνα που μπορεί να χωρέσει στο χέρι σας και διαρκεί μέχρι το τέλος του επόμενου γύρου σας.
Αν κάνετε αυτό το ξόρκι πολλές φορές, μπορείτε να έχετε έως και τρία από τα μη στιγμιαία αποτελέσματά του ενεργά κάθε φορά και μπορείτε να απορρίψετε ένα τέτοιο αποτέλεσμα ως ενέργεια (“action”).
Produce Flame
Επίπεδο ξορκιού: Cantrip επιπέδου
Casting Time: 1 action
Εμβέλεια: Ατομικό
Στόχος: Ατομικό ή ένα πλάσμα εντός εμβέλειας 30 ποδιών από εσένα
Components: V (Verbal/Προφορικά), S (Somatic, Σωματικά)
Διάρκεια: 10 λεπτά
Τύπος ζημιάς (Damage): φωτιά (fire)
Σχολή Μαγείας: Conjuration
Κλάσεις: DruidΠηγή: PHB σελ. 269
Μια τρεμάμενη φλόγα εμφανίζεται στο χέρι σας. Η φλόγα παραμένει εκεί για όλη τη διάρκεια και δεν βλάπτει ούτε εσάς ούτε τον εξοπλισμό σας. Η φλόγα εκπέμπει έντονο φως (bright light) σε ακτίνα 10 ποδιών και αχνό φως (dim light) για επιπλέον 10 πόδια. Το ξόρκι τελειώνει αν το απορρίψετε ως ενέργεια (action) ή αν το ξανακάνετε.
Μπορείτε επίσης να επιτεθείτε με τη φλόγα, αν και έτσι τερματίζεται το ξόρκι. Όταν κάνετε αυτό το ξόρκι ή ως ενέργεια (action) σε μεταγενέστερο γύρο, μπορείτε να εκσφενδονίσετε τη φλόγα σε ένα πλάσμα σε ακτίνα 30 ποδιών από εσάς. Πραγματοποιήστε μια επίθεση με ξόρκι από απόσταση (ranged spell attack). Σε περίπτωση επιτυχίας, ο στόχος δέχεται 1d8 ζημιά από φωτιά (fire damage).
Σε μεγαλύτερα επίπεδα: Η ζημιά αυτού του ξορκιού αυξάνεται κατά 1d8 όταν φτάσετε στο 5ο level (2d8), στο 11o level (3d8) και στο 17ο level (4d8).
Ray of Frost
Επίπεδο ξορκιού: Cantrip επιπέδου
Casting Time: 1 action
Εμβέλεια: 60 πόδια
Στόχος: ένα πλάσμα εντός εμβέλειας
Components: V (Verbal/Προφορικά), S (Somatic, Σωματικά)
Διάρκεια: Αυτοστιγμεί
Τύπος ζημιάς (Damage): Ψύχος (Cold)
Σχολή Μαγείας: Evocation
Κλάσεις: Sorcerer, Wizard
Πηγή: PHB σελ. 271
Μια ψυχρή ακτίνα γαλανόλευκου φωτός κατευθύνεται προς ένα πλάσμα εντός εμβέλειας. Πραγματοποιήστε μια εξ’ αποστάσεως επίθεση με ξόρκι (ranged spell attack) εναντίον του στόχου. Σε περίπτωση επιτυχίας, δέχεται 1d8 ζημιά ψύχους (cold damage) και η ταχύτητά (speed) του μειώνεται κατά 10 πόδια μέχρι την έναρξη του επόμενου γύρου σας.
Σε μεγαλύτερα επίπεδα: Η ζημιά αυτού του ξορκιού αυξάνεται κατά 1d8 όταν φτάσετε στο 5ο level (2d8), στο 11o level (3d8) και στο 17ο level (4d8).
Resistance
Επίπεδο ξορκιού: Cantrip επιπέδου
Casting Time: 1 action
Εμβέλεια: Επαφή
Components: V (Verbal/Προφορικά), S (Somatic, Σωματικά), M(Material,Αντικείμενα) Ένας μίνι μανδύας.
Διάρκεια: Μέχρι 1 λεπτό
Σχολή Μαγείας: Abjuration
Κλάσεις: Cleric, Druid
Πηγή: PHB σελ. 272
Αγγίζετε ένα πρόθυμο πλάσμα. Μια φορά πριν το τέλος του ξορκιού, ο στόχος μπορεί να ρίξει ένα d4 και να προσθέσει τον αριθμό που έριξε σε ένα saving throw της επιλογής του. Μπορεί να ρίξει το ζάρι πριν ή μετά τo saving throw. Εν συνεχεία, το ξόρκι τελειώνει.
Sacred Flame
Επίπεδο ξορκιού: Cantrip επιπέδου
Casting Time: 1 action
Εμβέλεια: 60 πόδια
Components: V (Verbal/Προφορικά), S (Somatic, Σωματικά)
Διάρκεια: Αυτοστιγμεί
Τύπος Damage: Radiance
Σχολή Μαγείας: Evocation
Κλάσεις: Cleric
Πηγή: PHB σελ. 272
Μια ακτινοβολία που μοιάζει με φλόγα πέφτει πάνω σε ένα πλάσμα που μπορείτε να δείτε εντός εμβέλειας. Ο στόχος πρέπει να επιτύχει σε ένα Dexterity saving throw ή να υποστεί 1d8 ζημιά ακτινοβολίας (radiant damage). Ο στόχος δεν επωφελείται από πιθανή κάλυψη (cover) για τo εν λόγω saving throw.
Σε μεγαλύτερα επίπεδα: Η ζημιά αυτού του ξορκιού αυξάνεται κατά 1d8 όταν φτάσεις στο 5ο level (2d8), στο 11o level (3d8) και στο 17ο level (4d8)
Shillelagh
Επίπεδο ξορκιού: Cantrip επιπέδου
Casting Time: 1 bonus action
Εμβέλεια: Εξ επαφής
Components: V (Verbal/Προφορικά), S (Somatic, Σωματικά), M(Material,Ύλη) – Γκι, ένα φύλλο τριφυλλιού και ένα ρόπαλο (club) ή κοντάρι (quarterstaff)
Διάρκεια: 1 λεπτό
Σχολή Μαγείας: Transmutation
Κλάσεις: Druid
Πηγή: PHB σελ. 275
Το ξύλο του ροπάλου ή του κονταριού που κρατάτε είναι εμποτισμένο με τη δύναμη της φύσης. Για όσο διάστημα διαρκεί το ξόρκι, μπορείτε να χρησιμοποιείτε το Spellcasting Ability σας αντί για τo Strength για τις ζαριές επίθεσης και ζημιάς (attack & damage rolls) των επιθέσεων εξ’ επαφής (melee attacks) που γίνονται με αυτό το όπλο και το ζάρι ζημιάς (damage die) του όπλου γίνεται d8. Το όπλο γίνεται επίσης μαγικό, αν δεν ήταν ήδη. Το ξόρκι τελειώνει αν το εκτελέσετε ξανά ή αν αφήσετε το όπλο.
Shocking Grasp
Επίπεδο ξορκιού: Cantrip επιπέδου
Casting Time: 1 action
Εμβέλεια: Εξ επαφής
Στόχος: ένα πλάσμα που προσπαθείτε να αγγίξετε
Components: V (Verbal/Προφορικά), S (Somatic, Σωματικά),
Διάρκεια: Αυτοστιγμεί
Τύπος ζημιάς (Damage): αστραπή (Lighting)
Σχολή Μαγείας: Evocation
Κλάσεις: Sorcerer, Wizard
Πηγή: PHB σελ. 275
Μια αστραπή αναδύεται από το χέρι σας και χτυπάει με ηλεκτροσόκ ένα πλάσμα που προσπαθείτε να αγγίξετε. Πραγματοποιήστε μια εξ’ επαφής επίθεση με ξόρκι (melee spell attack) εναντίον του στόχου. Έχετε πλεονέκτημα (advantage) στην επίθεση (Attack roll) αν ο στόχος φοράει πανοπλία από μέταλλο. Σε περίπτωση χτυπήματος, ο στόχος δέχεται 1d8 ζημιά από αστραπή (lightning damage) και δεν μπορεί να πραγματοποιήσει αντιδράσεις (reactions) μέχρι την έναρξη του επόμενου γύρου του.
Σε μεγαλύτερα επίπεδα: Η ζημιά αυτού του ξορκιού αυξάνεται κατά 1d8 όταν φτάσετε στο 5ο level (2d8), στο 11o level (3d8) και στο 17ο level (4d8)
Spare the Dying
Επίπεδο ξορκιού: Cantrip επιπέδου
Casting Time: 1 action
Εμβέλεια: Εξ επαφής
Στόχος: ένα ζωντανό πλάσμα που έχει 0 hit points
Components: V (Verbal/Προφορικά), S (Somatic, Σωματικά)
Διάρκεια: Αυτοστιγμεί
Σχολή Μαγείας: Necromancy
Κλάσεις: Cleric
Πηγή: PHB σελ. 277
Ακουμπάτε ένα ζωντανό πλάσμα που έχει 0 hit points. Η υγεία του πλάσματος σταθεροποιείται (γίνεται stable). Αυτό το ξόρκι δεν έχει αποτέλεσμα σε νεκροζώντανα πλάσματα (undead) ή σε πλάσματα που ανήκουν στην κατηγορία των constructs.
Thaumaturgy
Επίπεδο ξορκιού: Cantrip επιπέδου
Casting Time: 1 action
Εμβέλεια: 30 πόδια
Components: V (Verbal/Προφορικά)
Διάρκεια: Μέχρι 1 λεπτό
Σχολή Μαγείας: Transmutation
Κλάσεις: Cleric
Πηγή: PHB σελ. 282
Εκδηλώνετε ένα μικρό θαύμα, ένα σημάδι υπερφυσικής δύναμης, εντός εμβέλειας. Δημιουργείτε ένα από τα ακόλουθα μαγικά αποτελέσματα εντός εμβέλειας.
- Η φωνή σας βροντοφωνάζει έως και τρεις φορές πιο δυνατά από το κανονικό για 1 λεπτό.
- Κάνετε τις φλόγες να τρεμοπαίζουν, να φωτίζονται, να εξασθενούν ή να αλλάζουν χρώμα για 1 λεπτό..
- Προκαλείτε αβλαβείς δονήσεις στο έδαφος για 1 λεπτό.
- Δημιουργείτε έναν ακαριαίο ήχο που προέρχεται από ένα σημείο της επιλογής σας εντός εμβέλειας, όπως μια βροντή, η κραυγή ενός κορακιού ή δυσοίωνοι ψίθυροι.
- Κάνετε στιγμιαία μια ξεκλείδωτη πόρτα ή ένα παράθυρο να ανοίξει ή να κλείσει με κρότο.
- Αλλάζετε την εμφάνιση των ματιών σας για 1 λεπτό.
Αν κάνετε αυτό το ξόρκι πολλές φορές, μπορείτε να έχετε ενεργά έως και τρία από τα ενός-λεπτού του εφέ κάθε φορά, ενώ μπορείτε να απορρίψετε ένα τέτοιο εφέ ως ενέργεια (action).
Thorn Whip
Επίπεδο ξορκιού: Cantrip επιπέδου
Casting Time: 1 action
Εμβέλεια: 30 πόδια
Components: V (Verbal/Προφορικά), S (Somatic, Σωματικά), M(Material,Αντικείμενα) Ένας βλαστός ενός φυτού με αγκάθια
Διάρκεια: Αυτοστιγμεί
Σχολή Μαγείας: Transmutation
Κλάσεις: Artificer, Druid
Πηγή: PHB σελ. 282
Δημιουργείτε ένα μακρύ μαστίγιο από αμπέλι, καλυμμένο με αγκάθια, το οποίο εκσφενδονίζεται κατόπιν εντολής σας προς ένα πλάσμα που βρίσκεται σε εμβέλεια. Πραγματοποιήστε μια εξ’ επαφής επίθεση με ξόρκι (melee spell attack) εναντίον του στόχου. Αν η επίθεση πετύχει, το πλάσμα δέχεται 1d6 διατρητική ζημιά (piercing damage), και αν το μέγεθος του πλάσματος είναι Large ή μικρότερο, το τραβάτε μέχρι και 10 πόδια πιο κοντά σας.
Σε μεγαλύτερα επίπεδα: Η ζημιά αυτού του ξορκιού αυξάνεται κατά 1d6 όταν φτάσεις στο 5ο level (2d6), στο 11ο level (3d6) και στο 17ο level (4d6).
True Strike
Επίπεδο ξορκιού: Cantrip επιπέδου
Casting Time: 1 action
Εμβέλεια: 30 πόδια
Στόχος: ένας στόχος εντός εμβέλειας
Components: S (Somatic, Σωματικά)
Διάρκεια: Μέχρι 1 γύρο, απαιτείται Συγκέντρωση (Concentration)
Σχολή Μαγείας: Divination
Κλάσεις: Bard, Sorcerer, Warlock, Wizard
Πηγή: PHB σελ. 284
Τεντώνετε το χέρι σας και σημαδεύετε με το δάχτυλο έναν στόχο εντός εμβέλειας. Η μαγεία που ασκείτε σας δίνει μια σύντομη εικόνα της άμυνας του στόχου. Στον επόμενο γύρο σας, αποκτάτε πλεονέκτημα (advantage) στην πρώτη ζαριά επίθεσης (attack roll) εναντίον του στόχου, υπό την προϋπόθεση ότι αυτό το ξόρκι δεν έχει λήξει.
Vicious Mockery
Επίπεδο ξορκιού: Cantrip επιπέδου
Casting Time: 1 action
Εμβέλεια: 60 πόδια
Στόχος: Ένα πλάσμα που μπορείτε να δείτε και να σας ακούσει εντός εμβέλειας.
Components: V (Verbal/Προφορικά)
Διάρκεια: Αυτοστιγμεί
Σχολή Μαγείας: Enchantment
Κλάσεις: Bard
Πηγή: PHB σελ. 285
Εξαπολύετε μια σειρά από προσβολές διανθισμένες με διακριτικά ξόρκια σε ένα πλάσμα που μπορείτε να δείτε εντός εμβέλειας. Αν ο στόχος μπορεί να σας ακούσει (αν και δεν χρειάζεται να σας καταλάβει), πρέπει να επιτύχει σε ένα Wisdom saving throw ή να υποστεί 1d4 ψυχική ζημιά (psychic damage) και να έχει μειονέκτημα (disadvantage) στην επόμενη ζαριά επίθεσης (attack roll) που θα κάνει πριν από το τέλος του επόμενου γύρου του.
Σε μεγαλύτερα επίπεδα: Η ζημιά αυτού του ξορκιού αυξάνεται κατά 1d4 όταν φτάσετε στο 5ο level (2d4), στο 11ο level (3d4) και στο 17ο level (4d).