Λογαριασμός Μέλους

Back to Top

Gamers’ Corner: “Black Lantern Productions”, οι δημιουργοί του επικού επερχόμενου RPG «ΑΘΑΝΑΤΟΙ»

“The gods are hard to handle — when they come blazing forth in their true power.”

 

― Homer, The Iliad

Αγαπητά μου πλάσματα του Φανταστικού, 

Γεια σας και καλωσήρθατε σε ακόμα μία συνέντευξη της στήλης μας, “Creators’ Corner”, όπου θα έχουμε την ευκαιρία να γνωρίσουμε παρέα, μέσα από συνεντεύξεις, εμπνευσμένους Έλληνες (και όχι μόνο) δημιουργούς και κοινωνούς του Fantasy και των παιχνιδιών, που ομορφαίνουν τη ζωή μας με τις εμπνεύσεις τους. Θα μιλήσουμε για υλικό σχετικό με παιχνίδια ρόλων, μαγικά ραβδιά, θυρεούς, βιβλία, κοινότητες RPG, Game Masters, βιβλιοπωλεία, video-games, comics, επιτραπέζια και ό,τι άλλο μπορεί να φανταστεί το διεγερμένο, από τη Φαντασία, μυαλό σας. 

Μαζί μας, σήμερα, έχουμε έναν θιασώτη του Φανταστικού και των Παιχνιδιών Ρόλων, τον Δημόκριτο Σαλούστρο, που τόλμησε να απλώσει τα φτερά του και να πετάξει ψηλά μαζί με τους συνεργάτες τους. Είναι ένας από τους ιδρυτές της “Black Lantern Productions”, που μεσουρανεί στο διεθνές στερέωμα των RPGs. Δεν θα πω περισσότερα, αλλά θα αφήσω, όπως μου αρέσει, τον δημιουργό να μιλήσει για το έργο του. 

Δημητρης Κολοβός: Αγαπητέ Δημόκριτε, καλησπέρα. Θα ήθελες να μας συστηθείς και να μας γνωρίσεις την “Black Lantern Productions”;

Δημόκριτος Σαλούστρος: Καλησπέρα και σε σένα, φίλε Δημήτρη. Είμαι ο Δημόκριτος Σαλούστρος από το Ηράκλειο Κρήτης, διανύω την τέταρτη δεκαετία του life campaign μου. Στις περιπέτειες μου γνώρισα την σύντροφο μου, Κλειώ, και μαζί κάναμε ένα Orc (Μιχάλης) και ένα Goblin (Ελευθερία). Παράλληλα, είμαι lead writer και founder της “Black Lantern Productions”. Η “Black Lantern” είναι ένα indie RPG publishing house, που ξεκίνησε το 2021 ως ευσεβής πόθος και κατέληξε μια εταιρία με 5 επιτυχημένους τίτλους στο ενεργητικό της.

O Δημόκριτος, ιδρυτής του Black Lantern Productions

Δημήτρης Κ.: Πώς ξεκίνησε η αγάπη σου με τα παιχνίδια ρόλων;

Δημόκριτος Σ.: Βασικά, ξεκίνησε τη δεκαετία του ’90, και μάλιστα πολύ ανορθόδοξα σε σχέση με το πώς ξεκινούν, συνήθως, οι νέοι τα RPGs. Είχα ακούσει για το “Dungeons & Dragons” από κάτι μεγαλύτερους σε μια κουβέντα, οπότε μια μέρα πήγα στο μοναδικό κατάστημα της περιοχής και ζήτησα κάτι σχετικό. Έφυγα με το starter set της “TSR” του “Dungeons & Dragons”, αν θυμάμαι καλά, λίγο πρίν γίνει “Advanced” στη 2η έκδοση. Βρήκα τέσσερεις άσχετους φίλους και ξεκίνησα, ως GM, να τους δείχνω το νέο παιχνίδι που απέκτησα. Από τότε, τα παιχνίδια ρόλων αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής μου, είτε σε tabletop είτε σε live action μορφή. 

 

Δημήτρης Κ.: Ποιο θα έλεγες ότι είναι το αγαπημένο σου παιχνίδι ρόλων και ποιο το αγαπημένο σου σύστημα;

Δημόκριτος Σ.: Χμμμ… Δύσκολη ερώτηση! Αδιαμφισβήτητα, έχω αφιερώσει το μεγαλύτερο μέρος της ζωής μου παίζοντας “Old World of Darkness” και κυρίως “Dark Ages Vampire”, αλλά στην ερώτηση “Ποιο είναι το αγαπημένο μου παιχνίδι;” θα απαντήσω “Demon: The Fallen”, από την παλιά σχολή της “White Wolf”. Τώρα, για σύστημα κανόνων θα πω το “roll2keep” του “Legend of the Five Rings”, που βρίσκεται μπροστά, σε απόσταση αναπνοής, από τα συστήματα της “Free League”, που είναι εξίσου εξαιρετικά.

 

Δημήτρης Κ.: Παίκτης ή storyteller; Τι απολαμβάνεις περισσότερο;

Δημόκριτος Σ.: Έχω τόσο καιρό να παίξω παίκτης που, πραγματικά, δεν θυμάμαι πώς είναι! Θυμάμαι μόνο ότι είναι φανταστικό συναίσθημα, που λαχταρώ να ξαναζήσω. Το κάθε πράγμα, βέβαια, έχει τη δική του αίγλη. Είναι τρομερή ευχαρίστηση να βλέπεις τους παίκτες να ενθουσιάζονται και να αντιδρούν σε αυτά που δημιουργείς γι’ αυτούς, αλλά και σαν χαρακτήρας να ανακαλύπτεις τον κόσμο που έχει φτιαχτεί γύρω σου. Θα απαντήσω παίκτης λοιπόν, κυρίως γιατί μου έχει λείψει όσο τίποτα.

 

Δημήτρης Κ.: Πάμε, τώρα, στα της “Black Lantern Productions”! Πώς ξεκίνησε η συνεργασία και πώς εξελίχθηκε μέσα στο χρόνο;

Δημόκριτος Σ.: Η ίδρυση μιας εταιρείας ήταν αναγκαία προϋπόθεση, καθώς βάδιζα στο πρώτο crowdfunding campaign μου το 2021. Με τον Γιάννη Ρόδη και τον Γιώργο Κανατέλια κάναμε το πρώτο βήμα, όπου τελικά ανταμείφθηκε και αγκαλιάστηκε από το community. Έκτοτε, έχουν υπάρξει νέα projects, ανακατατάξεις σε συγγραφείς και προσωπικό και αρκετές εξωτερικές συνεργασίες. Πέρα από τα αμιγώς δικά μας projects, η “Black Lantern” έχει εκδώσει έναν ακόμα τίτλο της “Edge of Mythos”, έχει κάνει crowdfunding consulting & marketing σε αρκετούς τίτλους ακόμα, ενώ παράγει content (lore & adventure modules) για εταιρείες, όπως η “Archvillain” και οι “Cripple God Fundry”.

Στο UK Gaming Expo στο Μπέρμινχαμ τα μέλη της ομάδας Σπύρος Τζανάκης, Δημόκριτος Σαλούστρος & Αντώνης Μαματζάκης

Δημήτρης Κ.: Το πρώτο σας μεγάλο project ήταν το “Soulmist”! Πες μας λίγα λόγια το project αυτό!

Δημόκριτος Σ.: Τι να πω για το “Soulmist”; Είναι το τρίτο μου παιδί… Όταν έπαιξα, πρώτη φορά, το “Adventures in Middle Earth”, της “Cubicle 7, με υπογραφή Francesco Nepitello, είπα: «Θέλω να φτιάξω κάτι παρόμοιο, αλλά πιο σκοτεινό και lore-oriented σε 5e» και κάπως έτσι γεννήθηκε το “Soulmist”. Πρώτη προσπάθεια, χωρίς ιδιαίτερες γνώσεις και βοήθεια, χρειάστηκε να ανακαλύψω ξανά τον τροχό σε αρκετά ζητήματα. Τελικά, το εγχείρημα πέτυχε. Το “Soulmist” εκδόθηκε, ακολούθησε το “Darklands”, που μάλιστα βρέθηκε υποψήφιο για “Ennie” ώς ένα από τα τέσσερα καλύτερα bestiaries του κόσμου για το 2023 και τώρα ήρθε το “Unspoken Tales” να συμπληρώσει τον κόσμο με τρεις μεγάλες και θανάσιμες περιπέτειες. Αν κάποιος θέλει να νιώσει ένα hardcore dark fantasy survival experience, νομίζω ότι το Soulmist είναι μια καλή επιλογή.

Δημήτρης Κ.: Σε δεύτερη φάση, ασχοληθήκατε με το “Mansters”, κάτι τελείως διαφορετικό από αυτό που σας γνωρίσαμε. Ήταν μεγάλη πρόκληση για εσάς αυτή η αλλαγή ύφους;

Δημόκριτος Σ.: Το “Mansters” ήταν προσωπικό μου project. Ήταν μια ιδέα που γεννήθηκε τα ξημερώματα στις καρέκλες του αεροδρομίου της Κολωνίας, όταν χάσαμε την πτήση επιστροφής από την Essen με τον Αντώνη από το “Camara Obscura”. Ήθελα κάτι χιουμοριστικό με πολιτική χροιά, αλλά και παράλληλα ανάλαφρο, κάτι που να αντικατοπτρίζει τα σύγχρονα προβλήματα του Σήμερα και να τους δίνει μια σατιρική οπτική μέσα από το role playing. Έτσι γεννήθηκε το “Mansters”. Το πρωτότυπο έφτασε πριν λίγες ημέρες στα χέρια μας και σε λίγο θα βρίσκεται και στα ράφια των backers, αλλά και τα καταστήματα. Μπορεί να παιχτεί σαν διάλειμμα από άλλα παιχνίδια και δεν απαιτεί περισσότερα από 25 λεπτά προετοιμασίας και εξήγησης. Πρακτικά, υποδύεσαι ένα από τα κλασικά τέρατα της λαογραφίας, που πάσχει από κατάθλιψη, γιατί ο κόσμος δεν τρομάζει πλέον τόσο εύκολα όσο παλιά. Συνειδητοποιείς ότι φοβούνται περισσότερο την απόλυση στη δουλειά, τους λογαριασμούς ρεύματος παρά εσένα και τα υπόλοιπα τέρατα. Έτσι, αποφασίζεις να βοηθήσεις τους ανθρώπους να ξεφορτωθούν τους «κακούς» ανθρώπους και να επανέλθουν οι ισορροπίες στον κόσμο. 

Δημήτρης Κ.: Τόσο για τα προηγούμενα σας, όσο για το το καινούργιο, χρησιμοποιείτε το “Kickstarter”. Τι είναι αυτή που κάνει την πλατφόρμα τόσο θελκτική τόσο για εσάς, όσο και για τους backers, κατά τη γνώμη σου;

Δημόκριτος Σ.: Κακά τα ψέματα, η βιομηχανία του gaming κατακλύζεται από εταιρείες κολοσσούς, που δεν αφήνουν χώρο για νέους και μικρούς δημιουργούς. Οι πλατφόρμες crowdfunding είναι μια λύση, καθώς μειώνουν το ρίσκο και δίνουν τη δυνατότητα να εκδοθεί ένα project, που υπό άλλες συνθήκες δεν θα μπορούσε. Δυστυχώς, πλέον, το crowdfunding έχει πάρει άλλη διάσταση, καθώς μπήκαν και οι εταιρείες κολοσσοί στο παιχνίδι, που δεν το είχαν ανάγκη οικονομικά. Ξέρουμε ότι αλλάζει και ίσως σε λίγα χρόνια να μην είναι το ίδιο, όμως μέχρι και σήμερα αποτελεί το μοναδικό κανάλι για εταιρείες με περιορισμένα κεφάλαια.

 

Δημήτρης Κ.: Και τώρα περνάμε στο «ΑΘΑΝΑΤΟΙ», το νέο σας πρότζεκτ! Τι τρέχει εδώ;

Δημόκριτος Σ.: Οι «ΑΘΑΝΑΤΟΙ» είναι ένα RPG setting βασισμένο στην Ελληνική Μυθολογία. Για τη νέα ομάδα «ΑΘΑΝΑΤΟΙ», εμένα, τον Σπύρο Τζανάκη και τον Μιχάλη Τερζάκη αποτελεί μια ευκαιρία και μία πρόκληση να μεταφέρουμε στο αγαπημένο μας hobby τμήματα της φαντασίας των ελλήνων πριν 2500 χρόνια. Και πιστέψτε με! Μελετώντας την ελληνική μυθολογία, στα πλαίσια προετοιμασίας του project, οι πρόγονοι μας είχαν εκπληκτικά αξιόλογη φαντασία και μυθοπλασία.

 

Δημήτρης Κ.: Γιατί επιλέξατε τη λέξη «ΑΘΑΝΑΤΟΙ»;

Δημόκριτος Σ.: Ένα από τα βασικότερα aspects του παιχνιδιού και πρακτικά ο κινητήριος μοχλός της ιστορίας και των ηρώων της είναι η «Υστεροφημία». Η υστεροφημία δεν αποτυπώνεται επακριβώς σε κάποια άλλη γλώσσα πέραν της ελληνικής, αλλά πρακτικά σημαίνει «Η φήμη που αποκτά κάποιος μετά το θάνατό του». Για τους αρχαίους Έλληνες, όπως και για τους χαρακτήρες του setting μας, όμως, σημαίνει πολύ περισσότερα. Όλοι, αργά η γρήγορα, θα συναντήσουν το θάνατο, είτε από γηρατειά ξαπλωμένοι σε ένα κρεβάτι είτε στη μάχη με το ξίφος στο χέρι. Η θνητή τους φύση έχει αρχή μέση και τέλος. Το μόνο πράγμα που μπορεί να εξασφαλίσει την αθανασία σε έναν θνητό είναι η υστεροφημία του. Μέσα, λοιπόν, από τις περιπέτειες και τους άθλους τους, οι χαρακτήρες προσπαθούν να σκαλίσουν το όνομα τους στο ΠάνΘεον των Ηρώων και να γίνουν πραγματικά «Αθάνατοι».

 

Δημήτρης Κ.: Ακούγεται ενδιαφέρον, αλλά τι είναι αυτό που πραγματεύεται ο κόσμος; Επίσης, περιγράφετε το «ΑΘΑΝΑΤΟΙ» σαν Dark Fantasy setting. Πού βασίζεται αυτό το στοιχείο;

Δημόκριτος Σ.: Η “Black Lantern” φημίζεται για το σκοτεινό στυλ της, οπότε δεν θα μπορούσε να λείπει και από αυτό το project.  Με βάση την ελληνική μυθολογία, οι Θεοί του Ολύμπου επαναστάτησαν απέναντι στον πατέρα τους, τον Κρόνο και τους άλλους Τιτάνες. Ξεκίνησε ένας λυσσαλέος πόλεμος που έληξε με τους ολύμπιους Θεούς νικητές και τους Τιτάνες να ρίχνονται στην αιώνια φυλακή τους, τον Τάρταρο. Ο Τάρταρος ήταν «Η κόλαση» των αρχαίων Ελλήνων και  βρισκόταν, γεωγραφικά, κάτω από τον Άδη, τον κόσμο των νεκρών.

Χιλιάδες χρόνια μετά, στη μυθική Hellenic Peninsula, όπου οι Ελληνικές πόλεις-κράτη άκμαζαν κάτω από τη σκέπη των Ολύμπιων θεών, κάποια/κάποιος/κάτι κατάφερε να ανοίξει τις πύλες του Τάρταρου και έτσι οι Τιτάνες και ό,τι άλλο βλοσυρό βρισκόταν φυλακισμένο εκεί μέσα απέδρασαν. Στο πέρασμα τους πολιόρκησαν τον Άδη, ανέβηκαν στον πάνω κόσμο, όπου κατέστρεψαν πόλεις, χωριά και ό,τι άλλο βρέθηκε στο διάβα τους, μέχρι να παρέμβουν οι Θεοί και ο πόλεμος να μεταφερθεί ξανά στον Όλυμπο και να μετατραπεί σε μια δεύτερη Τιτανομαχία, που οι φυλακισμένοι και οργισμένοι Τιτάνες διψούν να πάρουν την Εκδίκηση τους.

Δημήτρης Κ.: Ωραία όλα αυτά, αλλά ακούγονται πολύ overwhelming! Τι ρόλο έχουν να παίξουν οι χαρακτήρες σε ένα τέτοιο setting;

Δημόκριτος Σ.: Όπως ανέφερα και παραπάνω, ο βασικός σκοπός των χαρακτήρων στο «ΑΘΑΝΑΤΟΙ» είναι να αποκτήσουν υστεροφημία, να γίνουν τόσο γνωστοί που να περάσει το όνομα τους στην αιωνιότητα. Αυτό, βέβαια, δεν είναι απαραίτητο να γίνει αποκλειστικά πολεμώντας. Να θυμίσω ότι όσοι γνωρίζουν το όνομα του μυθικού Ηρακλή, που παρέμεινε αήττητος στη μάχη, άλλοι τόσοι γνωρίζουν και το όνομα του Ιπποκράτη, του πατέρα της σύγχρονης ιατρικής. Σχετικά με τη μάχη των θεών και των Τιτάνων τα πράγματα είναι πιο σύνθετα. Οι ήρωες μας έχουν την ελευθερία να σχηματίσουν τη δική τους άποψη και το δικό τους μονοπάτι απέναντι στο θέμα αυτό. 

Κάποιοι θα συνταχτούν με τους Θεούς και θα δώσουν ψυχή και σώμα να εξαλειφθεί κάθε titanspawn που βγήκε από τις πύλες του Τάρταρου, ελπίζοντας ότι μια ημέρα θα γίνουν πολύ ισχυροί για να συμμετάσχουν στη μάχη που διεξάγεται στον Όλυμπο.

Κάποιοι θα συνταχθούν, έστω και ηθικά, με τους Τιτάνες. Άλλωστε, είναι αυτοί που προδόθηκαν από τα παιδιά τους και κλείστηκαν σε μια αιώνια φυλακή. Επίσης, οι Θεοί δεν είναι αλάνθαστοι! Η «αρχαία ελληνική ιστορία» το έχει αποδείξει πολλές φορές στο παρελθόν. 

Κάποιοι άλλοι θα πουν: «Να πάνε να γαμηθούν και οι Θεοί και οι Τιτάνες». Ο πόλεμος τους μονάχα δεινά έχει φέρει στην ανθρωπότητα και στο κάτω-κάτω όλοι τσακώνονται για το ποιός θα εξουσιάζει τους ανθρώπους, χωρίς καν να ερωτηθεί κανείς από εμάς. Άλλωστε, μερικά από τα μέρη της ελληνικής επικράτειας έχουν γίνει τόσο δυστοπικά, έπειτα από αυτές τις συγκρούσεις, που απλά η επιβίωση είναι από μόνη της ένα μεγάλο κεφάλαιο. 

Δημήτρης Κ.: Για πάμε λίγο στα μηχανιστικά! Είδα κάπου στο εξώφυλλο το σήμα της “5E”. Είναι βασισμένο στο “Dungeons & Dragons”; Περιλαμβάνει κάτι νέο που θα μας κινήσει το ενδιαφέρον;

Δημόκριτος Σ.: Οι «ΑΘΑΝΑΤΟΙ» χρησιμοποιούν το SRD (System Reference Document) και το OGL (Open Gaming Licence) της WotC, αλλά μπορώ να πω ότι απέχουν αρκετά από ένα κλασικό παιχνίδι Dungeons & Dragons. Εννοείται ότι όποιος παίκτης έχει παίξει, έστω και μια φορά στη ζωή, του 5E δεν θα δυσκολευτεί στο ελάχιστο να παίξει το «ΑΘΑΝΑΤΟΙ», αλλά θα δείτε παρακάτω ότι διαφοροποιείται σε αρκετά σημεία.

 

Πάμε να δούμε μερικά:

1. 6 Νέα Races/Νέα Classes & 20+ Subclasses.
To setting περιλαμβάνει 6 νέα races, Humans, Hephaestians, Satyrs, Nymphs, Centaurs, Tartarians. Περιλαμβάνει, επίσης, μερικά νέα classes και περισσότερα από 20 νέα Archetypes, όπως Spartan Warrior, Amazon, Mythonaut, Beggar Priest κ.α

2. Glory & Hubris system. 
Κάνοντας αξιοσημείωτα πράγματα, οι ήρωες αποκτούν glory points και με τη σειρά τους τα glory points σου ανεβάζουν το Hysterophemia level. Όσο περισσότερο ανεβαίνεις σε Hysterophemia, τόσο πιο ξακουστά πράγματα πρέπει να κάνεις για να συνεχίσεις και κάποια στιγμή οι ήρωες φτάνουν να κάνουν πράγματα που ξεπερνούν την ανθρώπινη φύση τους και αγγίζουν τα όρια των θεϊκών δυνάμεων. Εκεί είναι που έρχεται η Ύβρις. Η ύβρις είναι η ασέβεια προς τους Θεούς, η προσπάθεια τους να τους αγγίξουν και να γίνουν ίσοι.  Όσο ανεβαίνει το επίπεδο της ύβρεος ενός χαρακτήρα τόσο οι Θεοί θα δυσκολεύουν το δρόμο του.

3. Death is not the end.
Πολλές φορές, τυγχάνει κάποιος παίκτης να χάνει το χαρακτήρα του και να χρειαστεί να συνεχίσει με νέο ή να σταματήσει το campaign. Στους «ΑΘΑΝΑΤΟΥΣ» υπάρχει μια δεύτερη ευκαιρία, που μάλιστα γεννά από μόνη της και επικές προοπτικές παιχνιδιού, καθώς οι υπόλοιποι παίκτες μπορούν να δοκιμάσουν να κατέβουν στον τρομακτικό Άδη και να βρουν ένα τρόπο να «αρπάξουν» τον σύντροφό τους ξανά στον κόσμο των ζωντανών ή ακόμα και στον ίδιο τον παίκτη να προσπαθήσει μόνος του να ξεφύγει από τον Κάτω Κόσμο, παίζοντας μια σειρά από περιπέτειες και άθλους που λαμβάνουν χώρα στον Κάτω Κόσμο σε μια single ή solo mode version του παιχνιδιού.

3. Νέο traveling & seafaring σύστημα.
Οι περιπλανήσεις στη μυθική Ελλάδα δεν είναι εύκολο εγχείρημα. Ένα μεγάλο χερσαίο τμήμα βρίσκεται στα χέρια των titanspawns, ενώ οι θάλασσες έχουν γίνει απρόβλεπτες από τη μάχη του Θεού Ποσειδώνα με τον Τιτάνα Ωκεανό. Το νέο traveling mechanic προβλέπει συγκεκριμένους ρόλους για τον κάθε χαρακτήρα καθώς περιπλανιούνται, ενώ προσφέρει νέες εμπειρίες με το seafaring, καθώς αποτελεί ένα μεγάλο adventuring part του κόσμου. Οι ήρωες δεν θα ταξιδεύουν απλά, αλλα θα πρέπει να βρουν το κατάλληλο πλοίο, ικανό χειριστή, πλοηγό και lookout, γιατί διαφορετικά κινδυνεύουν να  χάσουν την πορεία τους, να πέσουν σε βράχια ή ακόμα και σε ενέδρες πειρατών ή άλλων πλασμάτων που ζουν στις θάλασσες.

4. Νέο Σύστημα Μαγείας.
Η μαγεία στη μυθική Ελλάδα είναι ιδιαίτερη και έτσι την αντιμετωπίσαμε. Ο αιθέρας είναι το αόρατο στοιχείο που εισπνέουν και εκπνέουν οι Θεοί, ένα από τα πολλά πράγματα που τους ξεχωρίζει από τους θνητούς. Η μαγεία δεν έχει spell levels, αλλά ether points και οι ελάχιστοι γνώστες που χειρίζονται τον αιθέρα δημιουργούν spells, αλλά και prayers, desmos, rituals, etc. 

5. Favor & Ire Σύστημα.
Οι πράξεις του κάθε ήρωα μπορούν να κερδίσουν την εύνοια κάποιου Θεού και να δυσαρεστήσουν κάποιον άλλο. Και στις δύο περιπτώσεις το να τραβήξεις την προσοχή ενός Θεού είναι ένα σημαντικό κατόρθωμα, αλλά με πολύ διαφορετικά αποτελέσματα.  Κέρδισε την εύνοια του και θα μοιραστείς ένα ψεγάδι της δύναμης του. Εκνεύρισε τον και θα γευτείς την οργή.

6. Νέα Feats, Spells, backgrounds, items & άλλα.
Τελευταίο, αλλά μη αμελητέο, έχουμε δημιουργήσει και συνεχίζουμε να φτιάχνουμε ένα σκασμό από micromechanics, νεα spells feets, items κ.ά., που μου είναι αδύνατο να τα συγκρατήσω όλα. 

Δημήτρης Κ.: Ρε συ, Δημόκριτε! Χωράνε όλα αυτά σε ένα νέο βιβλίο;

Δημόκριτος Σ.: Η αλήθεια είναι ότι δεν θα χωρέσουν, σίγουρα, σε ένα βιβλίο, οπότε η αρχική σκέψη είναι να γίνουν 2 βιβλία, ίσως και 3, αν μας το επιτρέψει η πορεία του στο “Kickstarter”. Το πλάνο είναι να υπάρχει ένα βιβλίο με την περιγραφή του setting, τους κανόνες και το character creation, και ένα δεύτερο βιβλίο, που θα λέγεται “Guide to Hades” και θα περιλαμβάνει ένα πλήρη οδηγό, με περιοχές, τέρατα, NPCs & quests του Κάτω Κόσμου… Αν μας το επιτρέπει η χρηματοδότηση, θα θέλαμε να βγάλουμε και το τρίο βιβλίο της σειράς, που είναι ένας αναλυτικός οδηγών των θεών του Ολύμπου και των Τιτάνων, οι ιδιότητες τους, η ιστορία τους και οι ατζέντες τους.

 

Δημήτρης Κ.: Μάλιστα, μάλιστα! Ανυπομονούμε! Τα τελευταία λόγια είναι δικά σου! Πώς θα ήθελες να κλείσεις τη συνέντευξη μας;

Δημόκριτος Σ.: Για αρχή, να σε ευχαριστήσω για τη συνέντευξη και το χρόνο που αφιέρωσες σε εμένα και τα δημιουργήματα μου. Ξέρω με πόσα πράγματα καταπιάνεσαι και μακάρι να μπορούσα και εγώ να φωτίσω μερικές από τις δικές σου δραστηριότητες και συλλόγους. Κλείνοντας, θέλω να τονίσω ότι εγώ προσωπικά και η “Black Lantern” είμαστε εδώ για να βοηθήσουμε και να απαντήσουμε στις απορίες όποιου νέου δημιουργού αποφασίσει να κάνει το βήμα. Ξέρουμε πόσο σημαντική ήταν η βοήθεια που δεχθήκαμε εμείς και θα χαρούμε πολύ να κάνουμε το ίδιο για να γεννηθούν νέα διαμάντια στον κλάδο και στη χώρα μας. 

Αυτός ήταν, λοιπόν, ο Δημόκριτος Σαλούστρος και τη “Black Lantern Productions”. Αν θέλετε να γνωρίσετε και να πολεμήσετε μυθικά πλάσματα της Αρχαιότητας, Θεούς και Τιτάνες, μπορείτε να στηρίξετε τη “Black Lantern Productions” και το «ΑΘΑΝΑΤΟΙ», ώστε να πραγματοποιήσετε και εσείς και εκείνοι τα όνειρα τους.

 

Εμείς τα λέμε τους επόμενους μήνες με ακόμα περισσότερες συνεντεύξεις και ιστορίες! Δημήτρης over and out!

Τα Social Media της “Black Lantern Productions”: Website | Facebook | Instagram

Δημήτρης Κολοβός
Δημήτρης Κολοβός
Ελεύθερο μέλος │ Αρχισυντάκτης

jdimikolovos@gmail.com

Ο Δημήτρης, Δημούτρης ή κύριος Μιμήτρης Κολοβός είναι ένα goblin ανέκαθεν παλαβό με τα RPGs. Ξεκίνησε να παίζει 5άρα στις σπηλιές φίλων του, αλλά θέλει να παίξει και να μάθει τα πάντα γύρω από το αγαπημένο του είδος παιχνιδιών. Στην υπόλοιπη ζωή του προσπαθεί να διαβάσει σοφά βιβλία αλλά δεν τα καταφέρνει πάντα γιατί δεν ξέρει να διαβάζει καλά. Όνειρο του είναι κάποια στιγμή να ζήσει σε μία χομπιτότρυπα, ίσως αυτή του Μπίλμπο. Είναι σχετικά έξυπνος για goblin (8 intelligence?) και ασχολείται με τη γλωσσολογία και τις γλώσσες του Faerûn. Υποστηρίζει πως είναι υποψήφιος διδάκτορας σε κάποιο πανεπιστήμιο που λέγεται Δημοκρίτειο στη Θράκη, αλλά κανείς δεν ξέρει τέτοιο πανεπιστήμιο, ούτε τέτοια περιοχή που να ονομάζεται έτσι. Υποστηρίζει πως βρίσκεται κοντά στη Halruaa αλλά ελάχιστοι έχουν ταξιδέψει εκεί, πόσο μάλλον Goblins.