Tales of Xadia: Ο Dragon Prince έρχεται στα τραπέζια σας

Αγαπητοί fans της σειράς Dragon Prince, σας έχουμε υπέροχα νέα που σίγουρα θα σας ξεσηκώσουν. Είμαστε πολύ κοντά στην κυκλοφορία του Tales of Xadia μετά από 1 χρόνο αναμονής από την πρώτη ανακοίνωση που έκανε η Fandom RPG σχετικά με το παιχνίδι. Πάμε, όμως, να ενημερώσουμε με λίγες περισσότερες λεπτομέρειες αυτούς ή αυτές που δεν γνωρίζουν τον κόσμο του Dragon Prince και κατ’ επέκταση τον κόσμο του Tales of Xadia

Dragon Prince. Η πιο D&D σειρά του Netflix.

Το Dragon Prince έκανε την πρεμιέρα του στο Netflix, παγκοσμίως, τον Σεπτέμβριο του 2018. Στη συνέχεια, βγήκαν η δεύτερη και η τρίτη σεζόν και σύμφωνα με πρόσφατες πληροφορίες, περιμένουμε άλλες τέσσερις. Εδώ να σημειώσουμε πως το Dragon Prince κέρδισε το βραβείο Emmy 2020 για την καλύτερη παιδική σειρά κινουμένων σχεδίων, καθώς ήταν, επίσης, ένα από τα δέκα κορυφαία digital originals για όλες τις σεζόν του.

Η ιστορία της σειράς έχει να κάνει με δύο παιδιά (humans), τα οποία είναι πρίγκιπες και συμμαχούν με μια Assassin Elf που είχε σταλεί για να τους σκοτώσει, μέχρι που ένα μυστικό τους ενώνει και ξεκινάνε μια επική αναζήτηση μέχρι την Xadia, για να φέρουν ειρήνη στις αντιμαχόμενες χώρες τους.

Ακούγεται σαν ένα campaign και μόνο από τον τίτλο. Μέσα στη σειρά, όμως, μπορεί κανείς να δει πολλά πράγματα βγαλμένα μέσα από τον κόσμο του Dungeons & Dragons. Οπότε, σε αυτό το σημείο, αν δεν έχεις ακόμα παρακολουθήσει τη συγκεκριμένη σειρά και έχεις Netflix…the time has come!

Καλωσορίσατε στο Tales of Xadia.

Αφού λοιπόν μιλήσαμε για την πηγή αυτού του άρθρου, ήρθε η ώρα να μπούμε σε πιο βαθιά νερά και να μιλήσουμε για το τι δημιουργήθηκε μέσα από την συγκεκριμένη σειρά. 

Όπως προαναφέραμε, ένα χρόνο πρίν, οι Fandom και Wonderstorm ανακοίνωσαν την επίσημη δημόσια δοκιμή για το Tales of Xadia: The Dragon Prince, το παιχνίδι ρόλων που ξεκίνησε στις 9 Φεβρουαρίου του 2021. Το επιτραπέζιο παιχνίδι ρόλων διαδραματίζεται στη Xadia. Η προγραμματισμένη κυκλοφορία του έρχεται στις 29 Μαρτίου του 2022.

Ο Adam Bradford, executive producer και αντιπρόεδρος του Tabletop της Fandom, δήλωσε, προφανώς ευχαριστημένος, πως: «Καθώς μπαίνουμε στη δημόσια φάση δοκιμών, είμαστε ενθουσιασμένοι για τους θαυμαστές που βλέπουν το παιχνίδι σε δράση, βιώνουν μια συναρπαστική πρωτότυπη ιστορία και μοιράζονται τα σχόλιά τους, τα οποία θα μας βοηθήσουν να ολοκληρώσουμε το παιχνίδι για την πλήρη κυκλοφορία του αργότερα φέτος.»

«Είμαστε ενθουσιασμένοι που η κοινότητα του The Dragon Prince θα εξερευνήσει τον κόσμο της Xadia με έναν εντελώς νέο τρόπο καθώς δοκιμάζουν το Tales of Xadia με τους φίλους και την οικογένειά τους», σχολίασαν οι Aaron Ehasz και Justin Richmond, συνδημιουργοί του The Dragon Prince. «Αυτό το παιχνίδι έχει τις ίδιες πλούσιες παγκόσμιες και επικές ιστορίες που γνώρισαν οι fan της σειράς, αλλά όλα αυτά οδηγούνται από εσάς αυτή τη φορά! Ανυπομονούμε να ακούσουμε για τις δικές σας περιπέτειες από τον κόσμο του Xadia».

Το παιχνίδι διαθέτει αρκετά canon stories που παίρνουν μέρος μεταξύ του Τρίτου και Τέταρτου Βιβλίου που συνδέονται άμεσα με τα γεγονότα της σειράς.

Το Tales of Xadia κινείται στα πλαίσια του D&D;

Το Tales of Xadia δεν χρησιμοποιεί τους κανόνες του Dungeons & Dragons, αλλά τους κανόνες του Cortex Prime, το οποίο θεωρείται περισσότερο σαν μια εργαλειοθήκη για τη δημιουργία συστημάτων, παρά σαν ένα ολοκληρωμένο επιτραπέζιο παιχνίδι. Παρακάτω θα δούμε κάποια βασικά πράγματα για το σύστημα του Cortex και πως αυτό χρησιμοποιείται μέσα στο παιχνίδι του Tales of  Xadia.

Το Cortex Prime στο Tales of Xadia

Ας ξεκινήσουμε από τα βασικά: Τα Χαρακτηριστικά γνωρίσματα (Attributes) δεν διαφέρουν τόσο πολύ από τον κόσμο του D&D. Υπάρχει η Δύναμη, το Πνεύμα, η Νοημοσύνη, η Επιρροή, η Επίγνωση και η Ευκινησία.  

Επιπλέον, κάθε χαρακτήρας μέσα στο παιχνίδι στηρίζεται σε κάποια βασικά Χαρακτηριστικά. Αυτά τα χαρακτηριστικά μπορεί να είναι Αξίες, Διακρίσεις, Ειδικότητες και Περιουσιακά Στοιχεία. Το κάθε ένα απ’ αυτά διακρίνεται με ένα ζάρι που ξεκινάει από το d4 και τελειώνει στο d12. Αυτά αποτελούν σημαντικό κομμάτι για τον χαρακτήρα μας. Παρακάτω θα φέρουμε σαν παράδειγμα το character sheet της Rayla για να κατανοήσουμε τους κανόνες λίγο καλύτερα.

  • Οι αξίες μέσα στο παιχνίδι αντιπροσωπεύουν τις πεποιθήσεις, τις προτεραιότητες και την εσωτερική φύση του χαρακτήρα. Έχουμε την αφοσίωση, τη δόξα, τη δικαιοσύνη, την ελευθερία, την κυριαρχία και την αλήθεια. Παρόμοιες με τα χαρακτηριστικά, οι αξίες τους φτάνουν απο d4 μέχρι το d12.  Στην περίπτωση της Rayla, η βαθμολογία είναι d10 στην αφοσίωση, αφού θα κάνει τα πάντα για να προστατεύσει τους φίλους της κι αυτούς που αγαπάει. Από την άλλη η δόξα της θα είναι d4, αφού δεν την ενδιαφέρουν τα αξιώματα και η αναγνώριση από του άλλους.
  • Οι διακρίσεις θεωρούνται τα traits του χαρακτήρα. Αντιπροσωπεύουν το backround, τα επιτεύγματά ή ακόμα και τα επαγγέλματά του. Κάθε διάκριση έχει μια τιμή d8 για αρχή και σας επιτρέπει να χρησιμοποιήσετε ένα ή περισσότερα special effects.

    H Rayla, συγκεκριμένα, ειδικεύεται ως Moonshadow Elf, Reluctant Assassin και Act First, Think Later. Όσον αφορά το πρώτο, προέρχεται από τη φυλή της και συνεπώς το background της. Με λίγα λόγια τα Moonshadow Elves παίρνουν τη δύναμή τους απο το φεγγάρι και γίνονται αόρατα υπό το φως του. Το δεύτερο κομμάτι έχει να κάνει με την εκπαίδευσή της, αλλά ταυτόχρονα και με τις δεύτερες σκέψεις και τις αμφιβολίες που την κατακλύζουν. Τέλος, το τρίτο κομμάτι, έχει να κάνει με την παρορμητικότητά της σε διάφορες καταστάσεις.

  • Οι ειδικότητες είναι παρόμοιες με τα skills στο D&D. Είναι συγκεκριμένες δεξιότητες που θα χρειαστούν μέσα στην ιστορία. Οι δεξιότητες της Rayla είναι σίγουρα το sneaking, το swordplay και το tracking.

  • Τέλος, έχουμε τα περιουσιακά στοιχεία που ο κάθε χαρακτήρας έχει στην κατοχή του ξεκινώντας την ιστορία. H Rayla κατέχει τα butterfly blades της, φτιαγμένα από την φυλή της, που τα χρησιμοποιεί ταυτόχρονα και σαν όπλα, αλλά και σαν εργαλεία για να σκαρφαλώνει.

  • Σημαντική προσθήκη στο παιχνίδι είναι το άγχος. Και όχι το δικό σας (αν και με τόσα καινούρια πράγματα δεν σας αδικώ), αλλά του χαρακτήρα. Το Tales of Xadia δεν έχει χτυπήματα, hp ή πληγές. Αντίθετα, οι δυσκολίες και τα εμπόδια προκαλούν διάφορα είδη άγχους: Φόβο, Θυμό, Άγχος, Διαφθορά, Εξαντληση και Τραυματισμό. Όπως μπορείτε να δείτε, μόνο δύο από αυτά είναι φυσικά και μόνο το ένα προκαλείται από άμεση βλάβη. Από προεπιλογή, οι χαρακτήρες των παικτών παίρνουν άγχος όταν αποτυγχάνουν σε δοκιμές, διαγωνισμούς και προκλήσεις. Άλλες συνθήκες μπορεί επίσης να προκαλέσουν άγχος.

    Το άγχος έρχεται με τη μορφή ζαριών. Ξεκινά από το “0” και ανεβαίνει στο d12. Μόλις το ξεπεράσει, ο χαρακτήρας τραυματίζεται. Το άγχος επιβραδύνει ένα χαρακτήρα και προστίθεται στο pool dice των αντιπάλων, εάν είναι απαραίτητο. Αυτό ισχύει τόσο για τους παίκτες, όσο και για τους NPC.

Playtest adventure: Lost Oasis.

Το δείγμα περιπέτειας, Lost Oasis, παρέχει συμβουλές για το πως να παίξει κάποιος το συγκεκριμένο Παιχνίδι Ρόλων και να ζήσει μια ευχάριστη περιπέτεια. Οι χαρακτήρες των παικτών προσλαμβάνονται από έναν ξωτικό του Moonshadow, που ονομάζεται Feathershawl, για να ανακτήσουν ένα αντικείμενο που ονομάζεται Primal Well από μια εγκαταλελειμμένη αιωρούμενη πόλη των Elves.

Η πόλη έχει απομονωθεί για γενιές και τώρα βρίσκεται σε πορεία σύγκρουσης με τα βουνά κατά μήκος των συνόρων, μεταξύ της Xadia και των ανθρώπινων εδαφών. Ο Feathershawl θέλει να ανακτήσει το εν λόγω artifact πριν χαθεί στην καταστροφή. Περιττό να πούμε ότι μόλις το πάρτι φτάσει εκεί, αποδεικνύεται ότι τα πράγματα δεν είναι όπως φαίνονται και οι παίκτες έχουν μεγαλύτερα προβλήματα στα χέρια τους από το να επιστρέψουν πίσω ένα αντικείμενο.

Η συγκεκριμένη ιστορία έχει προκατασκευασμένους χαρακτήρες, που ο κάθε παίκτης επιλέγει να παίξει. Οι χαρακτήρες συμπεριλαμβάνουν τρείς ανθρώπους και τρία ξωτικά. 

Παράδειγμα character sheet ενός προκαθορισμένου παίκτη

Η περιπέτεια εκτυλίσσεται παίρνει μέρος μετά το τέλος της τρίτης σεζόν, όπου οι σχέσεις μεταξύ ανθρώπων και ξωτικών έχουν ηρεμήσει. Στους ανθρώπινους χαρακτήρες έχουμε τους:

  • Diyan, έναν Durenian soldier
  • τη φίλη του τη Vinaya, μια noble human από το ίδιο βασίλειο
  • και την Winda, μια κυνηγό του Del Baran 

Τα ξωτικά εκπροσωπούνται από:

  • τον Eljaal. έναν assasin του Moonshadow σε παρόμοια δύσκολη κατάσταση με τη Rayla
  • την Bineta και τον Babukar, δύο αδέρφια των Sunfire elves. Η πρώτη ιππότης και ο δεύτερος μάγος

Κλείνοντας

Το Tales of Xadia έχει σχεδιαστεί με τέτοιο τρόπο, ώστε να προσφέρει στους παίκτες μια εμπειρία βγαλμένη από τη σειρά που αγαπήθηκε. Μέσα από την ιστορία μπορούμε να δούμε τους χαρακτήρες μας να μεγαλώνουν και να βρίσκουν τη θέση τους και τον σκοπό τους σε έναν κόσμο που βρίσκεται στα πρόθυρα του πολέμου. 

Μέχρι στιγμής, το παιχνίδι φαίνεται αρκετά υποσχόμενο. Βέβαια, είναι περισσότερο επικεντρωμένο στην αφήγηση και στους κανόνες που το περιβάλλουν, παρά στις λεπτομέρειες των χαρακτήρων. 

Καθώς τα playtest ολοκληρωθηκαν επιτυχώς περιμένουμε με αγωνία ένα καλό, balanced και διασκεδαστικό αποτέλεσμα που θα μοιραστούμε με την παρέα μας. 

Ο Αρθρογράφος – Ζέφη Παπαδάκη

Πίσω από τις στοίβες βιβλίων, πινέλων, χαρτιών, μολυβιών, ζαριών και μικροφώνων, με ένα τίμιο Perception, ο οποιοσδήποτε μπορεί να διακρίνει ένα Goblin γεμάτο μπογιές. Η Ζέφη για άλλη μια φορά ψάχνει απεγνωσμένα την επόμενη δημιουργική ασχολία της. Αν δεν βρίσκεται στον μικρόκοσμό της, μπορεί να την βρει κανείς παρέα με άλογα, για πεζοπορία σε ειδυλλιακά δάση και λίμνες κυνηγώντας ηλιοβασιλέματα, ή απλά να αράζει στην ταβέρνα των Γκόμπλινς πίνοντας οτιδήποτε ΜΗ αλκοολούχο και ακούγοντας ιστορίες.

Σχετικά άρθρα

O Joe Manganiello είναι ο γιατρός που χρειάζεται κάθε μπόμπιρας

Δεν φορούν όλοι οι ήρωες κάπα Μην αφήσεις τον ρόλο του σκληρού καριόλη που συνήθως παίζει ο Joe Manganiello να σε ξεγελάσει. Ο καλόκαρδος γίγαντας είναι τυπάρα! Ο γνωστός ηθοποιός , nerdουλας, ιδιοκτήτης επικού μπουντρουμιού […]

Real Life Μπουντρούμι Στη Μνήμη του Gary Gygax

Εναλλακτικοί τρόποι διακόσμησης του σπιτιού σας από τους Joe Manganiello και Sofia Vergara Sofia Vergara. Μια γυναίκα που κανένας άντρας δεν μπορεί να της αντισταθεί. Ποιος άντρας θα βρεθεί, που θα του ζητήσει κάτι και […]